Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
l820 ile ilgili haber yokmu?
 


ardacumhur

ardacumhur

Üye
:no:
 

Dtn

Üye
Bana güncelleme geldi dedi ama wifi olmadığından alamadım. Wifiye bağlandığımda nasıl nereden güncelleyeceğim? Ve herhangi bir yedekleme yapmam gerekiyor mu/nasıl, ya da kendisi yedekliyor mu?
 
PureFood

PureFood

Üye
Yedeklemeye gerek yok. Bilgisayarda Windows Update yapıyor gibi güncelleyin, sonra zaten sistem sizi yönlendirecek.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yedeklemeyi ayarlardan acmaniz ve bir wifi agina baglanmaniz yeterli. Guncellemeyi ilk olarak indirip daha sonra sizin onayinizla kuruyor. Guncelleme bittikten sonra yedegin geri yuklenip yuklenmeyecegini de soruyor ve onay verirseniz yukluyor.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
yedeklemeyi ayarlardan acmaniz ve bir wifi agina baglanmaniz yeterli. Guncellemeyi ilk olarak indirip daha sonra sizin onayinizla kuruyor. Guncelleme bittikten sonra yedegin geri yuklenip yuklenmeyecegini de soruyor ve onay verirseniz yukluyor.
tabii bunun için data pakenizin olması gerekiyor.yoksa geri yüklemede yok
 
n000k

n000k

Üye

tabii bunun için data pakenizin olması gerekiyor.yoksa geri yüklemede yok
porticoyu ota dan güncellerken ben zaten baştan wifi açık güncellemeye başladım ve hatırladığım kadarıyla yedeği yüklerkende wifi üzerinden yükledi.. ama bu GDR 2 iyi NSU ile flaşlarken dediğin gibi wifi otomatik kapalı olduğu için data paketten yüklemeye başladı yedeği.. ama ota üzerinden yüklerken wifi ile yedeği yüklüyor, benim öyle olmuştu çünkü..
 

uurbyrkdr

Üye
Arkadaşlar bu güncelleme ile benim birçok sorunum çözülmüş oldu şimdilik gördüğüm kadarıyla.
en önemli olanı, cihazım hatalı parti olduğundan toz alıyordu, aramalarda ekran kararıyordu, bir kez servise gidip gelmesine rağmen halen düzelmediği için o şekilde kullanmak zorunda kalıyordum. Bu sorun artık düzeldi ve sensor sorunsuz çalışıyor.
diğer bir sorunum ise telefon titrerken ses yapıyordu, şimdilik gördüğüm kadarıyla bu da düzelmiş.
başka bir sorun ise alttaki tuşların ışığı yanmıyordu, telefonu 10 sn açma ve ses kısma tuşuna basarak resetlediğimde düzeliyor, fakat bir süre sonra tekrar yanmaz oluyordu, bu da yok şuan.
bir diğer sorunum ise dokunmatik arada bazen kafayı yiyor, telefonu kilitleyip açınca düzeliyordu, buna da rastlamadım..
güncelleme birçok kişi için ufak görünse ve beklentileri karşılamasa da, beni çok mutlu eden bir güncelleme oldu. Kameradaki toz dışında cihazın hiçbir sorunu kalmadı. Bu güncelleme güzel oldu benim için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye
Arkadaşlar bu güncelleme ile benim birçok sorunum çözülmüş oldu şimdilik gördüğüm kadarıyla.
en önemli olanı, cihazım hatalı parti olduğundan toz alıyordu, aramalarda ekran kararıyordu, bir kez servise gidip gelmesine rağmen halen düzelmediği için o şekilde kullanmak zorunda kalıyordum. Bu sorun artık düzeldi ve sensor sorunsuz çalışıyor.
diğer bir sorunum ise telefon titrerken ses yapıyordu, şimdilik gördüğüm kadarıyla bu da düzelmiş.
başka bir sorun ise alttaki tuşların ışığı yanmıyordu, telefonu 10 sn açma ve ses kısma tuşuna basarak resetlediğimde düzeliyor, fakat bir süre sonra tekrar yanmaz oluyordu, bu da yok şuan.
bir diğer sorunum ise dokunmatik arada bazen kafayı yiyor, telefonu kilitleyip açınca düzeliyordu, buna da rastlamadım..
güncelleme birçok kişi için ufak görünse ve beklentileri karşılamasa da, beni çok mutlu eden bir güncelleme oldu. Kameradaki toz dışında cihazın hiçbir sorunu kalmadı. Bu güncelleme güzel oldu benim için :)
işte aramalarda ekran kararması bendede oluyordu bu betayı ben naviye düşünce flaşlamıştım.. o zamandan beri sorun yok :) ve evet titreşimi artık daha iyi daha oturaklı titriyor.. daha önce sanki tartar ses çıkarıyordu.. ama şu ekran kararması sorunu çözüldüya, dünyalar benim oldu :D
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Bende önceden flashladığım için yeni gelen güncellemeyi alamadım. İkisi arasında gözle görülen bir fark yok. Bunu en başında da söylemiştim cihazda gözle görülmeyen pozitif artışlar oldu.
 
Lumia820

Lumia820

Üye
lumia ları güncellemek için bir program gerekiyor mu nokia suite gibi bir program var mı acaba ?
 

uurbyrkdr

Üye
işte aramalarda ekran kararması bendede oluyordu bu betayı ben naviye düşünce flaşlamıştım.. o zamandan beri sorun yok :) ve evet titreşimi artık daha iyi daha oturaklı titriyor.. daha önce sanki tartar ses çıkarıyordu.. ama şu ekran kararması sorunu çözüldüya, dünyalar benim oldu :D

o sorun neydi öyle ya, adamı çileden çıkarıyordu :D
aramayı kapatmak için iki elimle uğraşıyordum, biriyle ekranı kitleyip açıyor, diğeriyle anlık gelen aramayı bitir butonunu yakalamaya çalışıyordum, tam bir işkenceydi :D
ayrıca bunun yüzünden skype, viber gibi programları da kullanamıyordum :D
neyse bu güncellemeyi yapanlardan Allah razı olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
YkPkY

YkPkY

Üye
porticoyu ota dan güncellerken ben zaten baştan wifi açık güncellemeye başladım ve hatırladığım kadarıyla yedeği yüklerkende wifi üzerinden yükledi.. ama bu GDR 2 iyi NSU ile flaşlarken dediğin gibi wifi otomatik kapalı olduğu için data paketten yüklemeye başladı yedeği.. ama ota üzerinden yüklerken wifi ile yedeği yüklüyor, benim öyle olmuştu çünkü..
dediğin doğruota yaparsan wifiden devam eder,ama flash atarsan data paketiyle bağlanman gerekiyorki diyecektim hala şebekeye bağlanmadığı için onuda yapmıyor


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bu güncelleme ile benim birçok sorunum çözülmüş oldu şimdilik gördüğüm kadarıyla.
en önemli olanı, cihazım hatalı parti olduğundan toz alıyordu, aramalarda ekran kararıyordu, bir kez servise gidip gelmesine rağmen halen düzelmediği için o şekilde kullanmak zorunda kalıyordum. Bu sorun artık düzeldi ve sensor sorunsuz çalışıyor.
diğer bir sorunum ise telefon titrerken ses yapıyordu, şimdilik gördüğüm kadarıyla bu da düzelmiş.
başka bir sorun ise alttaki tuşların ışığı yanmıyordu, telefonu 10 sn açma ve ses kısma tuşuna basarak resetlediğimde düzeliyor, fakat bir süre sonra tekrar yanmaz oluyordu, bu da yok şuan.
bir diğer sorunum ise dokunmatik arada bazen kafayı yiyor, telefonu kilitleyip açınca düzeliyordu, buna da rastlamadım..
güncelleme birçok kişi için ufak görünse ve beklentileri karşılamasa da, beni çok mutlu eden bir güncelleme oldu. Kameradaki toz dışında cihazın hiçbir sorunu kalmadı. Bu güncelleme güzel oldu benim için :)
ekran kararması olayı aynen devam etmekte
 
alasulumurat

alasulumurat

Üye
Arkadaşlar "Nokia Software Updater for Retail" programında L820 için 1308 numaralı yazılımı tekrar yüklesek yine beta mı olur yoksa en son çıkan beta olmayan sürüm mü yüklenir? Fikri olan var mı?
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Arkadaşlar "Nokia Software Updater for Retail" programında L820 için 1308 numaralı yazılımı tekrar yüklesek yine beta mı olur yoksa en son çıkan beta olmayan sürüm mü yüklenir? Fikri olan var mı?

Ben aynısını yaptım. Hatta indirmiş olduğu betayı sildim. Yeniden 1.2 gb veri indirdim kurdum ama ne oldu hala bilmiyorum betadamıyım Kararlı sürümde mi bilmiyorum :)
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Hiç Bi değişiklik yook.ikiside aynı
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Aynen öyle abim.neyse pratik yapmış oldum.en azından güncelleme ortasında susan lumiayı geri yaşatmada ustalaştım :D

- - - Eklendi - - -

Bide yedekleri geri yüklemeyi öğrendim.hani yapamıyodukya ikimizde
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga ve OttomaN TigeR


Üst Alt