İşte 2007'nin Gaf Kral ve Kraliçeleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
İşte 2007'nin Gaf Kral ve Kraliçeleri
İşte 2007'nin Gaf Kral ve Kraliçeleri

Düşünmeden konuşan ünlüler, bazen başlarına ciddi dertler aldı. Karşınızda 2007 yılının gaf kral ve kraliçeleri

ATA: VERİCEN Mİ?: Beyaz Show’a konuk olan Ata Demirer, canlı yayında unutulmaz söze imzayı attı. Yayına telefonla bağlanan bir seyirci Ata’ya ‘Kız arkadaşın var mı?’ diye sorunca, Demirer bombayı patlatmıştı: ‘Ne yapıcan, vericen mi?’

BAKİRE DEĞİL RAHİBE: Hayatında ilişkiler yaşadığını anlatmaya çalışan Ebru Elver, “Bakire değilim. Ay rahibe değilim” demişti.

MAZHAR: KAŞAR: 2’nci Beyaz Show kazazedesi ise Mazhar Alanson’du. Seyirciye yaşını soran Beyaz, 41 cevabını aldı. Mazhar, ağzından ‘Kaşaaar’ lafını kaçırdı.

KÜFÜRSÜZ FUTBOL: Maç özeti verilirken rejiyi fırçalayan Yüzde 100 Futbol’un spikeri Güntekin Onay, yayına alındı. ‘Bitir demediniz mi ulan’ diye çıkışan Onay, istifini bozmadan devam etti.

HELİN VE LAİKLİK: Artık köşe yazarlığı yapan Helin Avşar, "Her şeyin laik olmasını istiyorum. Ne Mutlu Türkiye" demişti.

EŞEKOĞLUEŞEK TİGANA: Sanlı Sarıalioğlu, devre arasındaki reklamda Tigana hakkında konuşurken sesi televizyonda duyuldu: Bobo’yu sol açık oynattı eşekoğlueşek.

MUSTAFA MUHABBETİ SEVMEDİ: Okan Bayülgen’in Makina’sında Tayfun Duygulu’nun çok konuşmasına kızan Mustafa Topaloğlu, “Muhabbetin ağzına s..tınız. Ne anlatıyorum, bu ne anlatıyor” dedi.

SERAY’DAN ATATÜRK ‘YORUMU’: ‘Latife ve Fikriye’ adlı tiyatro oyununu değerlendiren Seray Sever, “Atatürk, hem Kurtuluş Savaşı’nı yapmış, hem de iki kadını birden idare etmiş. O bile böyleyse Türk erkekleri ne yapmaz ” demişti.


Akşam
 


arslansem

arslansem

Üye
Atanın ki müthiş :kop:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Bu Tür Show Programlarına Katılanlar Verilecek Ve Söylenecek Sözlere Zaten Dünden Razı Olan Tiplerdir Hatta Daha Cok Memnun Olmuslardır Ata Ve Mazhar'ın Sözlerinden Sonra.
 
mservank

mservank

Üye
az önce okumuştum seray sever iyi saçmalamış
 

omayra

Üye
Hiç bu tarz programları aramadım ama ben bu insanların söylenecek her türlü söze dünden razı olduklarını düşünmüyorum. İçlerinde muhakkak vardır öyleleri ancak her arayanı da öyle değerlendirmek çok yanlış. Mazhar'ın o sözü söylediği anı anımsıyorum. Son derece kibar bir hanım aramıştı programı. Mazhar malum çirkin sözü söyleyince, Beyaz toparlamaya çalıştı ancak arayan hanım anlayamadı kendisine ne dendiğini. Bir insan TV programlarını niçin arar, ne bekler, takdir mi, aidiyet mi, yalnızlığın dindirilmesi mi bilinmez. Ancak bir sanatçının TV programını arayan bir izleyiciye bu şekilde çirkin bir söz söylemesi de son derece yanlış. Aynı sözlerim Ata Demirer için de geçerli. Milyonlarca insanın izlediği Televizyon programlarında sarfedilecek sözlere, takınılacak tavırlara çok dikkat edilmesi gerekli zira biz o insanları ailemizin içine sokuyoruz.
 
masub

masub

Üye
Hiç bu tarz programları aramadım ama ben bu insanların söylenecek her türlü söze dünden razı olduklarını düşünmüyorum. İçlerinde muhakkak vardır öyleleri ancak her arayanı da öyle değerlendirmek çok yanlış. Mazhar'ın o sözü söylediği anı anımsıyorum. Son derece kibar bir hanım aramıştı programı. Mazhar malum çirkin sözü söyleyince, Beyaz toparlamaya çalıştı ancak arayan hanım anlayamadı kendisine ne dendiğini. Bir insan TV programlarını niçin arar, ne bekler, takdir mi, aidiyet mi, yalnızlığın dindirilmesi mi bilinmez. Ancak bir sanatçının TV programını arayan bir izleyiciye bu şekilde çirkin bir söz söylemesi de son derece yanlış. Aynı sözlerim Ata Demirer için de geçerli. Milyonlarca insanın izlediği Televizyon programlarında sarfedilecek sözlere, takınılacak tavırlara çok dikkat edilmesi gerekli zira biz o insanları ailemizin içine sokuyoruz.
sana katılıyorum son derece haklısın:oke:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Hiç bu tarz programları aramadım ama ben bu insanların söylenecek her türlü söze dünden razı olduklarını düşünmüyorum. İçlerinde muhakkak vardır öyleleri ancak her arayanı da öyle değerlendirmek çok yanlış. Mazhar'ın o sözü söylediği anı anımsıyorum. Son derece kibar bir hanım aramıştı programı. Mazhar malum çirkin sözü söyleyince, Beyaz toparlamaya çalıştı ancak arayan hanım anlayamadı kendisine ne dendiğini. Bir insan TV programlarını niçin arar, ne bekler, takdir mi, aidiyet mi, yalnızlığın dindirilmesi mi bilinmez. Ancak bir sanatçının TV programını arayan bir izleyiciye bu şekilde çirkin bir söz söylemesi de son derece yanlış. Aynı sözlerim Ata Demirer için de geçerli. Milyonlarca insanın izlediği Televizyon programlarında sarfedilecek sözlere, takınılacak tavırlara çok dikkat edilmesi gerekli zira biz o insanları ailemizin içine sokuyoruz.

Sana asla kat'iyyen katılmıyorum. Zira belden aşağı sohbet adı altında hertürlü şaklabanlıkların sulu rezil şakaların yapıldığı bir programa telefonla katılanlar bu sözlere maruz kalabileceklerini bilmeliler tabi akıl noksanlıkları olanlar müstesna.
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
HELİN VE LAİKLİK: Artık köşe yazarlığı yapan Helin Avşar, "Her şeyin laik olmasını istiyorum. Ne Mutlu Türkiye" demişti.

SERAY’DAN ATATÜRK ‘YORUMU’: ‘Latife ve Fikriye’ adlı tiyatro oyununu değerlendiren Seray Sever, “Atatürk, hem Kurtuluş Savaşı’nı yapmış, hem de iki kadını birden idare etmiş. O bile böyleyse Türk erkekleri ne yapmaz ” demişti.

hepsi de süper:ehe:ehe:ehe
ama sadece şu ikisi utanç werici...:kotu::kotu:
kişilerde gereksiz kişiler olduğu için pek takmıyorum.:bigstar:
teşekkürler...:oke:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
hepsi de süper:ehe:ehe:ehe
ama sadece şu ikisi utanç werici...:kotu::kotu:
kişilerde gereksiz kişiler olduğu için pek takmıyorum.:bigstar:
teşekkürler...:oke:

Bence Hepsi Utanç Verici :nono:

Topluma Özellikle Gençlerin Örnek Aldığı Kişiler Söz ve Davranışlarına Dikkat Etmeliler :nono:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Sana Aynen Katılıyorum Dostum Alperen Buğra Ama Koptum Onuda Söliiimmm...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt