Bence güzel haber.Böylece ona daha çabuk yetişebilirim![]()

Sen nerde konu aciyon ya hic gormedim ben seni![]()
Ya oyle demek istemedim
Nerde konu aciyosun diye sordum sadece
Yanlis anlama
- - - Eklendi - - -
Editledim mesaji
kralsınEn kötü günler senin olsun tabiki şaka :confused:


Ölsem inanmam![]()

konu dışından aşağı doğru kaç tane bölüm varsa hepsinde açmışımdır bak istersen![]()
kralsın


Tamam
Yanlis anlama ha ilk yazdigim yorumu![]()

