Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Güzel haber. acaba dağıtımlarda türkiye kaçıncı sırada.

guncelleme resmi olarak verilmeye başladiginda en gec 15 gun icinde tum ulkere verilmeye başliyor. Portico guncellemesinde ilk siradaydik:D
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Güncellemeyi NCS ile yaptım bir kaç günlük deneyimlerimi kısaca aktarayım hemen.. Kamera gündüz çekimlerinde belirgin şekilde daha başarılı ancak hala tam performansında değil. Benim için en güzel husus batarya performansı,güncellemeden önce cihazımı 2G şebeke modunda kullanıyordum şarj tasarrufu için ve ekran ışığım duşukteydi bu şekilde bir buçuk gün şarjım çık rahat dayanıyordu iki günü de görüyordum. Şimdi sürekli 3g de internete bağlıyım hiç çıkmam,uç adet mail senkronu var,gün içinde yoğun mesaj ve mail trafiği var e bir de MaxiCep :) günde iki saat müzik ve bir saat kadar da oyun bu şekilde uyurken %30 civarı şarjım kalıyor :) şimdilik benden bu kadar
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Can sistem kararliligi ve hizinda bir degişiklik var mi. Mesela boot suresi kisalmiş olmasi gerekiyor.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Can sistem kararliligi ve hizinda bir degişiklik var mi. Mesela boot suresi kisalmiş olmasi gerekiyor.

evet boot suresi yaklaşık 20 saniye daha önce 35 saniyede açılıyordu


- - - Eklendi - - -

Zaten bu güncelleme sistem ve kamera iyileştirmesi için yapılmış gayet başarılı olmuş buda bataryaya olumlu yansımış zaten
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


evet boot suresi yaklaşık 20 saniye daha önce 35 saniyede açılıyordu


- - - Eklendi - - -

Zaten bu güncelleme sistem ve kamera iyileştirmesi için yapılmış gayet başarılı olmuş buda bataryaya olumlu yansımış zaten

peki,donma,takilma,reset gibi karasizliklar oldu mu hic farkettiniz mi?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Can sistem kararliligi ve hizinda bir degişiklik var mi. Mesela boot suresi kisalmiş olmasi gerekiyor.

abi telefonu hiç kapatmadığımdan ölçemedim onu :ehe hız olarak da tepki sureleri daha kısa artık diyebilirim,bir de güncellemeden önce iki kez cihaz kendi kendine kapanmıştı,güncellemeden sonra böyle bir olay yaşamadım.
 
komando04

komando04

Üye
benim donma ve reset olayı porticodan sonra tamamen bitti
 
dakamon

dakamon

Üye
Tam olarak yada iyi bir tahmin olarak ne zaman çıkacağını söyleyebilecek olan var mı yeni güncelleme hiç kuşkusuz heyecan rüzgarları esecektir :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tam olarak yada iyi bir tahmin olarak ne zaman çıkacağını söyleyebilecek olan var mı yeni güncelleme hiç kuşkusuz heyecan rüzgarları esecektir :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

duymak istedigini söyle de bari öyle bir cevap verelim:D

Nisan ayında yayınlanması bekleniyor buyuk ihtimalle nisan ayinin ilk yarisinda gncelleme yayinlanir.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
n000k

n000k

Üye
Can sistem kararliligi ve hizinda bir degişiklik var mi. Mesela boot suresi kisalmiş olmasi gerekiyor.
bende NSU ile güncelledim abi biliyorsun.. bende şunu söyleyebilirim.. hani arama yaparken ekran kararması oluyorduya .. güncellemeyi yaptığımdan beri bu prblem olmadı :) en çokta buna sevindim desem yeridir.. ama NCS ile flaş atmak istiyorum.. bendeki NCS güncelleme istiyor ve 8 saati belkide daha fazla bulucak kendini güncellemesi.. elinde en güncel NCS linki olan biri yardım etsin lütfen :(
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bu hangi güncelleme.1308 değilmi.2haftadır kullanmaktayım.no donma no takılma.
yeni Bi güncelleme çıkmış gibi konu devam etmişte.kafam karıştı
 
dakamon

dakamon

Üye
Senin kullandığında diğer diye adlandırılan bi bolum varya hani yer kaplayan. Onun üzerine tıklayarak boşaltabiliyormusun. Yeni gelecek bu güncelleme de bunu yapabilecekmişsin. Öyle diyorlardı

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Şuan yapıyoruz zaten
 
dakamon

dakamon

Üye
Ben flaslama bilmediğim için yayınlanmasını beklicem yeni güncelleme hepsinde şu diğeri rahatlıkla silelim :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

baryanli61

Üye
arkadaşlar benim telin hafızası 370 mb boş yeri kaldı. Bu yeni güncelleme biren önce gelmesi lazım hiç bişey yükleyemiyorum hafıza dolu diyor :( flaşlamakta istemiyorum hiç yapmadığımdan bişey olur diye. sizce ne yapmalıyım?
 
PureFood

PureFood

Üye
arkadaşlar benim telin hafızası 370 mb boş yeri kaldı. Bu yeni güncelleme biren önce gelmesi lazım hiç bişey yükleyemiyorum hafıza dolu diyor :( flaşlamakta istemiyorum hiç yapmadığımdan bişey olur diye. sizce ne yapmalıyım?

Internet Explorer gözatma geçmişini sil silmediysen eğer.
 

baryanli61

Üye
düzenli olarak siliyorum ama durum bu :)
 


Üst Alt