Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
bütün gösterilen değişiklikler mevcut.
 


mühendis_bey

Üye
ben güncelemeyi yaptım renk paleti yok maalesef
 
PureFood

PureFood

Üye
Bir gram merakım kalmadı şu güncelleme ile ilgili. İsterse gelmesin :D Böyle düşününce bir anda geleceği için daha güzel heyecanlı oluyor :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex

funnel

Üye
Sanırım bu güncelleme gdr2 değil. Nokianın kendi güncellemesi. Zaten ota geldiğinde HTC'lere bu güncellemeler gelmeyince anlaşılmış olur. GDR2 nisan ortasında gelecek diye önceden duyurulmuştu.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Bir gram merakım kalmadı şu güncelleme ile ilgili. İsterse gelmesin :D Böyle düşününce bir anda geleceği için daha güzel heyecanlı oluyor :naughty:

Aynen zamanı gelince gelir merak edip bekleyince çabukmu geliyor sanki
 
nanotex

nanotex

Üye
Bildirim merkezi ve bağlantı yönetici ilk gelmesi gerekenler bence, bu adamlar başka şeylere zaman harcıyorlar .. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece
sawserez

sawserez

Üye
Merhaba Arkadaşlar microsoft kendi sitesinde wp 7.8 ve wp 8 için ömür biçmiş şimdi bizleri denek olarakmı kullandılar anlamadım şu microsoft a forum olarak ciddi bir geri dönüş yapsak artık hafife almasa kullanıcıları



uygulama sistem için değişiklikler yapsa bi android in altında nasıl kalır aklım almıyor koca microsoft daha görüntülü görüşme denen bişey yok hiç bir destek yok eğer böyle devam ederse sağlam bir yapı ile karşımıza çıkana kadar elveda nokia elveda windows phone
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Merhaba Arkadaşlar microsoft kendi sitesinde wp 7.8 ve wp 8 için ömür biçmiş şimdi bizleri denek olarakmı kullandılar anlamadım şu microsoft a forum olarak ciddi bir geri dönüş yapsak artık hafife almasa kullanıcıları



uygulama sistem için değişiklikler yapsa bi android in altında nasıl kalır aklım almıyor koca microsoft daha görüntülü görüşme denen bişey yok hiç bir destek yok eğer böyle devam ederse sağlam bir yapı ile karşımıza çıkana kadar elveda nokia elveda windows phone

WP8 için kesin bir ömür yok.
O haberi yanlış çevirip yanlış yorumluyorlar.

Doğrusunu şuradaki konuda ve yorumlarda belirtmiştik.

http://www.maxicep.com/windows-phon...-desteklenecek-ayrintilar-iceride-774684.html
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
SonyXperia

SonyXperia

Üye
ya neyler okudum konuşmalarınızı kıskandım şerefsizim :D wp8 istiyorum bende .s
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


yanlışlık diyorsun ama verdiğim link resmi sitesi dahası nedir anlamadım

verdigin link resmi site ama adamlar da resmi agizlardan defalarca aciklandi. Misal; bu yil sonunda gelicek wpblue guncellemesi o 18 sureyi sifirlayarak guncellemenin resmi olarak verildigi tarihtrn tekrar başlaticak. Yani atıyorum wpblue guncellemesi 2013'un 10. Ayinda verilmeye başladi mi o tarihten itibaren 18 ay boyunca guncelleme destegi saglanacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
sawserez

sawserez

Üye


verdigin link resmi site ama adamlar da resmi agizlardan defalarca aciklandi. Misal; bu yil sonunda gelicek wpblue guncellemesi o 18 sureyi sifirlayarak guncellemenin resmi olarak verildigi tarihtrn tekrar başlaticak. Yani atıyorum wpblue guncellemesi 2013'un 10. Ayinda verilmeye başladi mi o tarihten itibaren 18 ay boyunca guncelleme destegi saglanacak.

bilgi için teşekkürler şimdi anladım anroid os ta devamlı açıklamalar yapılyor cezaevi apple bile detay verirken microsoft neden bu kadar kapalı ve bunca sistemden geri kalır anlamıyorum ben kamera güvnlik sistemleri ile uğraşıyorum android her işim görülüyorken wp de perişan oldum mecbur bi masraf daha değişecem cihazı microsoft bu kadar geride kalması canımı çok sıkıyor ben sadece microsoft garantisi için aldım hepsinden sağlamdır diye ama iphone geçicem microsoft sağlam bir yapı ile çıkında tekrar dönerşm yapacak bişey yok teşekürler
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Güncelleme konusunu yakladım tekrar ya bizim normal yoldan 920 ye ne zaman görüntülü görüşme gelecek yoksa yalanmı oldu
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Gelecek diye ümit ediyoruz.
920 görüntülü görüşme için gerekli donanıma sahip diye biliyorum. Eeee bu ne demek oluyor, bu işin yazılımla çözülebileceği akla geliyor.
 
PureFood

PureFood

Üye
WP7 serisinde MS çuvalladı, şimdi wp8 ile bellerini doğrultmak istiyorlar ama o kadar eksik çok ki, bi yeri kapatsa öbür taraftan patlak veriyor. ha yine de cihazımı ve işletim sistemini seviyorum ama, kuru sevgi de bir şey getirmiyor kullanıcılara.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
WP7 serisinde MS çuvalladı, şimdi wp8 ile bellerini doğrultmak istiyorlar ama o kadar eksik çok ki, bi yeri kapatsa öbür taraftan patlak veriyor. ha yine de cihazımı ve işletim sistemini seviyorum ama, kuru sevgi de bir şey getirmiyor kullanıcılara.
Adamlar wp7 bizim demomuzdu dediler, sen çuvalladı diyorsun İsmet. Bu sözden sonra wp7 için ne bekleyebilirsin ki.
 
PureFood

PureFood

Üye
Adamlar wp7 bizim demomuzdu dediler, sen çuvalladı diyorsun İsmet. Bu sözden sonra wp7 için ne bekleyebilirsin ki.

Demomuzdu demeleri tüketiciyi yerine koymaları demek aslında. Yani biz sizi denek olarak kullandık da denebilir. Öyle değil mi ?
 


Üst Alt