Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
cm9daki gibi olsun problem deil hocam stock romdaki gibi delirtmesin bizi :D
 


blackcat67

blackcat67

Üye
ben önemli olan bir sorunu çözdüm kamera çalışmıyordu 720p video kayıt denedim 5 saniyeden sonra durdu ön kamerada video çekmiyor bluetooth çalışmıyor şuan sorunlar bunlar bide kernel eski
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

ayberk7777

Üye
simdi beyler ben kursam bu seyı sonra kaldırabılme sansımız var mı yanı telefonu eskı halıne getırebılır mıyım ?

- - - Eklendi - - -

Cevap verir misiniiiz

- - - Eklendi - - -

????
 

cavciv

Üye
wifi ve usb önemli ?
 

ayberk7777

Üye
sordugum seyın yanıtını alabılır mıyım ???
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Selamunaleykum arkadaşlar. Bana acil olarak Galaxy W (Wonder) 2.3.6 Orijinal Türkiye Romu lazım. Link olarak atar mısınız?. Gerçekten çok acil lazım. özel mesaj olarak da olsa bana bir link atın hemen kurmam gerek :( :(
 
oparlayan

oparlayan

Üye
sordugum seyın yanıtını alabılır mıyım ???
Evet Konunun Alt Tarafında anlatılmış eski haline getirme
Orjinal Rom Geri Yükleme


1)Yukarıdaki linklerden gerekli dosyaları indirin ve rardan çıkarın.
(Linkler sorun çıkarırsa sayfasından idirebilirsiniz.)

2)Ayarlar/Geliştirici Seçenekleri altında hata ayıklama modunu ve adb modunu açık yapın.Recovery moda girin ve "wipe data", "wipe cache", "mounts and storages/format system" işlemlerini yapın ve ardından odin ile yükleme yapın.

Odin yüklemesi için videodan yararlanabilirsiniz.

[video=youtube;xZ9DcgAgpPA]http://www.youtube.com/watch?v=xZ9DcgAgpPA[/video]

- - - Eklendi - - -

Selamunaleykum arkadaşlar. Bana acil olarak Galaxy W (Wonder) 2.3.6 Orijinal Türkiye Romu lazım. Link olarak atar mısınız?. Gerçekten çok acil lazım. özel mesaj olarak da olsa bana bir link atın hemen kurmam gerek :( :(
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx ve caneira07
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben önemli olan bir sorunu çözdüm kamera çalışmıyordu 720p video kayıt denedim 5 saniyeden sonra durdu ön kamerada video çekmiyor bluetooth çalışmıyor şuan sorunlar bunlar bide kernel eski
olur böyle şeyler bıkmadan gayret :D ama kernel sıkıntı onu hızlı güncelle derim 2.6 gerçekten çok eski ve romu hantallaştırıyor
 
spazmol

spazmol

Üye
arkadaşlar sorunlarınızı yazmadan önce lütfen bir araştırma yapın eğer olumlu bir sonuca ulaşamadıysanız sorununuzu bizimle paylaşın
 
alprnx

alprnx

Üye
simdi beyler ben kursam bu seyı sonra kaldırabılme sansımız var mı yanı telefonu eskı halıne getırebılır mıyım ?

- - - Eklendi - - -

Cevap verir misiniiiz

- - - Eklendi - - -

????

evet kaldırma şansınız var aşşagıda arkadaş eskı halıne nasıl dönülcegini ayrıntılı bahsetmış
 
enver_techno

enver_techno

Üye
çok teşekkür ederim. emeğine sağlık
 

ardagunes

Üye
android kod yazma ve bluetooth gpu gibi driverleri eklemeyi hngi programlar ile yapabiliyoruz?
 

cemorhan

Üye
hangı anabant sürümleinde root yapılır
 

cavciv

Üye
ben paylaşamam camcory bekleyin o bana paylaş derse anında paylaşırım :)[/QUOT
arkadaş eline saglık şu 4 0 4 o kadar güzel çalışıyor ki herşey mükemmel bilmiyorum 4 2 2 nasíl çalışır?
 
enginizmir

enginizmir

Üye
Arkadaslar sizden ricam orjinal Slovakya romuna geçiş yapıcam.. CWM yükledikten sonra ''Kullanabileceğim 1.8 ghz'' yapabileceğim O.c lu kernel varmıdır... varsa link atarsanız acil çok sevinirim..tşkkrler..
 

ismailnayir

Kapalı Hesap
Arkadaslar sizden ricam orjinal Slovakya romuna geçiş yapıcam.. CWM yükledikten sonra ''Kullanabileceğim 1.8 ghz'' yapabileceğim O.c lu kernel varmıdır... varsa link atarsanız acil çok sevinirim..tşkkrler..
 

Undinex3

Üye
No Storage uyarısı alıp duruyorum galeriye falan girmiyor ve müziklerim apolloda görünmüyor ?
 

jagatai

Üye
arkadaşlar ben kaptırıp recovery mode girmeden odin ile yükleme yaptım telefon şimdi sürekli açıılır gibi oluyor ama açılmıyor ayrıca recovery mode da girmiyor ne yapmalıyım?

- - - Eklendi - - -

tekrar download moddan ilk romu yükledim odin ile recovery mod açıldı :)

- - - Eklendi - - -

tekrar download moddan ilk romu yükledim odin ile recovery mod açıldı :)
 

kubiilay

Üye
Beyler telefonu orjinal room'a ceviriyorum 18 dk oldu ama hala yüklüyor yani odinde 18 dk oldu neden hala bitmedi ?



- - - Eklendi - - -

beyler 67 dk oldu ya yardım edin


beyler galiba telefon pert oldu yardım edin.90 dk flan olmustu telefonu kapattım bi actım '' [h=2]- firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies & try again '' yazıyor. Telefonu acınca direk orası geliyor galiba babalara geldim[/h]

- - - Eklendi - - -

beyler cmw moduna girmiyor :S Dowloand moduna giriyor ama ses acma ses kapama yerinde ses acma tusuna basıyorum ama algılamıyor :SS:S

- - - Eklendi - - -

ama odin ile baglantı saglanıyor 1 (com 6 ) olarak görüyor oradan bişeyler olabilir mi

- - - Eklendi - - -

dowloand modu acıldı
 
AlperTunga87

AlperTunga87

Üye
Beyler telefonu orjinal room'a ceviriyorum 18 dk oldu ama hala yüklüyor yani odinde 18 dk oldu neden hala bitmedi ?



- - - Eklendi - - -

beyler 67 dk oldu ya yardım edin


beyler galiba telefon pert oldu yardım edin.90 dk flan olmustu telefonu kapattım bi actım '' [h=2]- firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies & try again '' yazıyor. Telefonu acınca direk orası geliyor galiba babalara geldim[/h]

- - - Eklendi - - -

beyler cmw moduna girmiyor :S Dowloand moduna giriyor ama ses acma ses kapama yerinde ses acma tusuna basıyorum ama algılamıyor :SS:S

- - - Eklendi - - -

ama odin ile baglantı saglanıyor 1 (com 6 ) olarak görüyor oradan bişeyler olabilir mi

- - - Eklendi - - -

dowloand modu acıldı
Bende ara sira oluyor hep oyle duzeltiyorum
Odini ac cwm yukleme yap ama debug onliy tikla sagdaki en ustteki haric hepsini isaretle ram chekti galiba o haric cwmyi at sonra romu tekrar jur
 


Üst Alt