Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Az önce Real Racing 3'ün Adreno versiyonunu indirdim. Cm9 kullanıyorum ve oyun hiç kasmıyor. Sadece arada ufak takılmalar oluyor ki hissetmiyorsun bile. Şu oyunu Wonder'da bitireyim de havam olsun :)
Ayrıca Most Wanted'ın grafikleri daha iyi bence. Onda ufak takılmalar da olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx


zifir98

Üye
Nisanın ilk haftası çıkacak final sürüm bilginize

- - - Eklendi - - -

Yada ikinci haftası arco 12 april demis ama
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
beyler bilmiyorum ben bu yoon kernel baphomet falan kurmadım arconun orjinal kerneli kullanıyorum bana gayet iyi geldi oyun perfonmansı stabilite hafif sarj konusunda sıkıntım var oda oyun oynamaktan yani bence cm9 cok iyi suan
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Nisanın ilk haftası çıkacak final sürüm bilginize

- - - Eklendi - - -

Yada ikinci haftası arco 12 april demis ama

oha lan isterse hiç çıkarmasın daha takip etmiyorum arcoyu :) 4.2 de sadece bluetooth ve kamera sorunun çözse yeter.
 

emrekucukali

Üye
Videoda anlatildigi gibi yaptim herseyi fakat galeriye girerken No external storage.available hatasi aliyorum. Ne yapmam gerekir
 
spazmol

spazmol

Üye
az önce Mass Effect ı bitirdim :D
 
akkanceyhun

akkanceyhun

Üye
Final sürümü uzattılarda uzattılar ne zaman çıkacak...korkumdan rootluyamıyorum bir çok uygulaması çalışmıyor diye .
 
alprnx

alprnx

Üye
can sıkıntısından nostalji olsun dıye rc4+1.7yoon kernel kurdum :)
 

raprudeboy

Üye
oooo en son rc2 kurmuştum , dün sabaha karşı 4 gibi dayanamadım rc6 kurdum. Şarj biraz hızlı tükendi, mobil + wifi fazla. rc2 kurduğumda da başlarda hızlı gidiyordu. komple bitir komple doldur yapınca 1 2 defa düzelmişti, umarım şimdi de düzelir. Oyun kurup denemedim ama subway surf hic takılmıyor, orjinal rom olan kız arkadaşımın telefonunda kasma yaşanıyor =)

birde kamera kısmında video da efektler kullanılmıyor ya da ben kullanamadım .rc2de de vardı zoom olayı çalışmıyor sanırım ?

hız konusunda süper
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
alprnx

alprnx

Üye
oooo en son rc2 kurmuştum , dün sabaha karşı 4 gibi dayanamadım rc6 kurdum. Şarj biraz hızlı tükendi, mobil + wifi fazla. rc2 kurduğumda da başlarda hızlı gidiyordu. komple bitir komple doldur yapınca 1 2 defa düzelmişti, umarım şimdi de düzelir. Oyun kurup denemedim ama subway surf hic takılmıyor, orjinal rom olan kız arkadaşımın telefonunda kasma yaşanıyor =)

birde kamera kısmında video da efektler kullanılmıyor ya da ben kullanamadım .rc2de de vardı zoom olayı çalışmıyor sanırım ?

hız konusunda süper
kardeş zaten performansın okdr yüksek olmasını telefon nerden karşılıcak tabıki bataryadan.pil cabuk bıtıyor ama performans harika.gülü seven dikenine katlanır :)
 
enginizmir

enginizmir

Üye
Bnde rc4+1.7 ye döndüm şarjm normale dondu rc6da sar berbat bide 3kernelindenmi nedir sacmaliyodu bazen. Oyunlarda nadiren takilmasi disinda simdilik memnunum bakalm
 

bycem

Üye
ÇOK ACİLLL YARDIM!!
Arkadaşlar teleofonumu eski roma döndürmeye çalışıyorum dönüyor da fakat dokunmatik çalışmıyor. Neden olabilir çözümü var mı??

Cyanogen moda dönünce de çalışmıyor şu an. önceden cwm recoveryde geri ve menü tuşları da basıyodu şimdi onlar da basmıyor.
 

eergenekon7

Üye
Ben de rc6 lazerdroid ve chronos var ama google playden gameloft oyunlarini indiremiyorum indiriliyor yaziyor ama inmiyor acil yardim???
 

ahmetsuha525000

Üye
Ne kadar gidiyo mesela ve nasil kullaniyorsun telefonu? Parlaklik cok mu fazla, 3g surekli acik mi, mobil veri surekli acik mi? Ve bir de batarya calibrasyonu yaptin mi romu yukledikten sonra

k.bakmayin biraz gec cevap veriyorum mobil veri surekli acik degil gunde yarim saat falan ama mobil veri olmadigi zaman wifi surekli acik. parlaklik kurdugum gibi hic parlaklik ayariyla oynadim zaten dusurunce cok karanlik oluyor gidis saati ise 1gunde 2 defa sarj etmem gerekiyor oyle soyleyeyim kalibre programlarinin yorumlarina baktim bazilari virus bazilarida telefonun bataryasini yakmis bi kalibre programi onerebilirsiniz

bide bir arkdasim sarji normal dedide ama orjinal romda 2 gunde bir sarj ediyordum eger boyle giderse orjinal roma geri gececem zaten surekli rom degistiriyorum
 

sefa__54

Üye
romu yükledikten sonra donanım kimliği eksik hatası alıyorum yardım edin lütfen dosya atacam atamıyorum
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Beyler kronometre yokmu benmi bulamadım :)
 


Üst Alt