Enrichment Chamber
Üye
Nisanın ilk haftası çıkacak final sürüm bilginize
- - - Eklendi - - -
Yada ikinci haftası arco 12 april demis ama
4.2 de sadece bluetooth ve kamera sorunun çözse yeter.Nerede demiş onu xda'da yok öyle bir şey?Nisanın ilk haftası çıkacak final sürüm bilginize
- - - Eklendi - - -
Yada ikinci haftası arco 12 april demis ama
kardeş zaten performansın okdr yüksek olmasını telefon nerden karşılıcak tabıki bataryadan.pil cabuk bıtıyor ama performans harika.gülü seven dikenine katlanıroooo en son rc2 kurmuştum , dün sabaha karşı 4 gibi dayanamadım rc6 kurdum. Şarj biraz hızlı tükendi, mobil + wifi fazla. rc2 kurduğumda da başlarda hızlı gidiyordu. komple bitir komple doldur yapınca 1 2 defa düzelmişti, umarım şimdi de düzelir. Oyun kurup denemedim ama subway surf hic takılmıyor, orjinal rom olan kız arkadaşımın telefonunda kasma yaşanıyor =)
birde kamera kısmında video da efektler kullanılmıyor ya da ben kullanamadım .rc2de de vardı zoom olayı çalışmıyor sanırım ?
hız konusunda süper

Ne kadar gidiyo mesela ve nasil kullaniyorsun telefonu? Parlaklik cok mu fazla, 3g surekli acik mi, mobil veri surekli acik mi? Ve bir de batarya calibrasyonu yaptin mi romu yukledikten sonra
romu yükledikten sonra donanım kimliği eksik hatası alıyorum yardım edin lütfen dosya atacam atamıyorum
Beyler kronometre yokmu benmi bulamadım![]()
Saate gir sola kaydir
ekran kararıor 
