Eidos Mobile Championship Manager 2008 Çıktı !..

Sponsorlu Bağlantılar



deparosman

Üye
bravo tebrik ederim
 

pessimit

Üye
neden göremıyorum linki?
 

çitgöl

Üye
sağol eline sağlık
 
can_x

can_x

Üye
Paylaşım için saol hocam
 

hakan_1911

Üye
sağol
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Yorumlar Için Saolun Arkadaşlar

Maxicep Maxipaylaşım

:maxicep:
 
hamittunc2

hamittunc2

Üye
sitede zaten var hemde türkçesi ama yined sğol
 

qwert_dr_34

Üye
tesekkurler abi ama 7610 icin bulamıyom cozunurluk buyuk oluyor
 

shadowsluck

Üye
Arkadasim bunun samsung U600 icin olanini koyabilirmisin ? ben bunu kuramiyorum benim telefona.eger bana yardimci olursan cok sevinirim cunku ben tam bir manager hastasiyim su lima manager 2007 yi kurdum ama berbat hem cok kolay hem bana uygun degil.yardimci olurmusun? buraya koydugun butun linkleri denedim hepsini kurmaya calistim ya gecersiz java islemi diyor ya kuruyor gibi yapiyor hata veriyor..lutfenn yardimmm
 
hereklitoz

hereklitoz

Üye
eline sağlık kardeş ço güzewl olmuş
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasim bunun samsung U600 icin olanini koyabilirmisin ? ben bunu kuramiyorum benim telefona.eger bana yardimci olursan cok sevinirim cunku ben tam bir manager hastasiyim su lima manager 2007 yi kurdum ama berbat hem cok kolay hem bana uygun degil.yardimci olurmusun? buraya koydugun butun linkleri denedim hepsini kurmaya calistim ya gecersiz java islemi diyor ya kuruyor gibi yapiyor hata veriyor..lutfenn yardimmm

Aşağıdaki iki linki de indirip telefonuna gönderirsen çalışacaktır shadowsluck ;)

Championship_Manager_2008.jar:deal:
Championship_Manager_2008.jad

eline sağlık kardeş ço güzewl olmuş

Eyvallah saolasın hereklitoz :oke:
 

shadowsluck

Üye
Verdıgınız 2 Lınkıde Telefona Attım.Kodu Gırerek Etkınlestırdım..sonra Yukledım Ama Baslattıgımda Yıne Hata Verıyor Neden Olabılır Acaba? Lutfen Bana Yardım Edın..mınnettar Olurum(jar dosyasini jad dosyasina donusturmek icin program var.yani sorun sadece jar dosyasini atip kurmaya calismak degil)
 
Ozan

Ozan

Admin
Oyun yuklendikten sonra baslarken hata verip baslamıyorsa, telefona uyumlu degildir ...
 

shadowsluck

Üye
Ama Ne Yapabılırım Bırısı Bı Yardımcı Olsa Acaba Cozunurlugu Dusuk Bı Managerlık Mı Yuklesem..ya Bu Lıma Manager 2007 Mıgdemı Bulandırdı Onun Yuzunden Bı Ara Bılgısayarda Manager Oynamadım..lutfen Bırınız Yardım Edın De Soyle Guzel Bı Manager Oyunu Yukleyeyım
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuruSağolasın
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Sende Saol Ismail :cool
 


Üst Alt