Eidos Mobile Championship Manager 2008 Çıktı !..

Sponsorlu Bağlantılar

ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Eidos Mobile Championship Manager 2008 Çıktı !..
Eidos Mobile Championship Manager™ 2008 Çıktı !..

Cm fanatiği arkadaşlar Cm'nin Mobile CM 2008 bu ay itibariyle çıktı. Oyunun kendisine ulaşamadım ancak oyunun ekran görüntüleri var.

Mobil cihazlar için geliştirilen oyun tutkunu haline gelen hayranlarını artık hiçbiryerde yalnız bırakmayacak. PC'de var olan tüm taktiksel özellikler mobil versiyonda da var olacak.

Öncelikle bir takım seçip başladığınız oyunda amaç, genç yetenekler keşfedip iyi transferler yaparak takımızı ve kariyerinizde başarıya ulaştırmak.




İşte oyunun görünümü;




 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: muşampa


worldcild

Üye
paylasım için sağol dostum
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Sende Saol Worldcild.

Birkac Tane Cm 2008 Oyun Buldum Ancak 7610 Türevi Telefonlarda Acilmadigi Icin Link Olarak Verme Geregi Duymadim. Yakinda Oyunda Maxicepte Olacaktir
 

HUR

Üye
teşekürler
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Birkac Tane Buldum Ancak Bunlarda Calismiyor Arastirmalar Devam Ediyor
 

manalone

Üye
saolasın kardeş kolay gelsin...
 
maxikerim

maxikerim

Üye
nerden indiriliyo bu ya bulamadım :P
 

tolgahan33

Üye
bende bir kaç tane buldum türkçe ama sorun var oyunu kaydetmiyor ama
 

avrilem

Üye
Gercekten Muthıs Oyunlar
 

kemalizm

Üye
Cok Guzel
 

cost25

Üye
iyi
 

freddy_7676

Üye
saol ustam emeğine sağlık
 

sansar79

Üye
sagol arkadaşım eline sağlık
 

tsporlu

Üye
bu oyuna hastayim . güzel paylasim !
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Saolasın Tslı
 
shield

shield

Üye
eyw saolasın
 


Üst Alt