Monitör alıcam fakat kararsızım...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Monitör alıcam fakat kararsızım...
İş yeri için yaklaşık 900 liraya kadar kasa ve çevre birimlerine ayırdım. Monitör alıcam birde bunu ev için ve oyun film izleyeceğim, açıkcası monitörler hakkında pekte bir fikrim yok bir kaç birşey buldum ama tavsiyelerinizi almak istiyorum bu arada maksimum 300-400 arası bakıyorum ve minimum 21 inç 20 inç te olabilir. Tabi ayırdığım fiyata bulabilirsem :) şimdiden teşekkürler...
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
23 inç HDMI DVI LED monitör al gitsin.



daha iyisi olsun dersen bakarız :oke: en ucuz 3D destekli bu var.
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Hd desteği var mı dün benimde bu monitör ilgimi çekmişti 3D var diye :) bir sorum daha olacak 900 liraya kadar bi kasa tasarladım kafamda linklerini vereyim daha aşağı olursa daha makbul olur oyun veya film seyretmek amaçlı değil sadece iş programı oda çok basit bir program ve internet ama yinede güzel birşey olsun istiyorum. Ve birde fakslı tarayıcılı yazıcı :)

yazıcı için bunu buldum en uygun



lazerli mi mürekkep mi bilemedim :)

Bilgisayar için ise;

kasa:


anakart:


işlemci:


güç kaynağı:


ekran kartı:


ram:


sabit disk:


bundan sonrakiler çok önemli değil zaten

hoparlör:


mouse klavye:


dvd+rw:


Sistemi biraz fazla mı yaptım bilmiyorum işlemciyi i3'e anakartı ve ekran kartınıda biraz daha düşürebilirim. Yinede tavsiyeniz çok iyi olur :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
oyun oynamayacaksan ekran kartı hiç alma.
b75 anakat ile işlemcinin hd4000 grafik birimi yeterde artar.
pc ye geçince kaliteli bir sistem hazırlarım.
 
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye
Ben eleştiriye geçeyim.
Öncelikle şunu demek gerekirse sistemin pek güzel değil. yani uzun ömürlü birşey olmamış. bikere kasa verimli ve sağlamlık açısından iyi değil. powerin verimlilik açısından iyi değil senin sistemine 400-450W yeterli fakat ben 500W önerdimki sistemin nefes alsın ve verimliliği artsın diye. anakartın güzel fakat uyumluluk açısından benim önerdiğim daha iyi işini görecektir. işlemcin gayet iyi sen düşür dediğin için i3 bir işlemci koydum. ama eğer tabikide AMD FX-6300 alırsan i3ü havada karada yer. ama bu i3de işini görecektir. ekran kartın hiç güzel değil. gerçi oyun oynatır ama sistemine yakışır kalmaz.
ram ın nekadar stabildir bilemem ama benim önermiş olduğum işini fazlasıyla görür. sabit disk olarak '' Green Intellipower'' iyi değil. çünkü 5400rpm kadar iş görüyor ve bazı sistemlerde 5400rpm nin altına bile düştüğü oluyor. oyüzden sana 7200rpm li bir model önerdim. hoparlöl olarak benim önermiş olduğumu incele vatan computerden açıklamaya gerek yok zaten ordaki yorumlardan anlayacaksın. mause+klavye olarak Logitech ve A4tech öneririm.

şu sistemi al daha iyidir bu.

INTEL CORE I3 3220 SOKET 1155 3.3GHZ 3MB CACHE 22NM İŞLEMCI 186
MSI Z77A-G43 INTEL Z77 SOKET 1155 DDR3 2667MHZ(O.C.) DVI&HDMI ANAKART 155tl
GSKILL 4GB RIPJAWS DDR3 1600MHZ CL9 1.5V TEK MODÜL ram 54tl
MSI HD6790 GDDR5 1GB 256BIT AMD RADEON DX11 EKRAN KARTI 200tl
ZALMAN
Z7 PLUS MIDT ATX SİYAH KASA 96TL
WD 3.5" 500GB CAVIAR BLUE 16MB CACHE SATA 3.0 7200RPM HARDDISK 96tl
JWIN 1+1 M-02 SONIC CUBE SPEAKER 25tl
XIGMATEK
NRP-VC SERİSİ 500W GÜÇ KAYNAĞI 60tl

Tutar: 872tl VATAN %25 (İNDİRİM İLE).


 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Ben eleştiriye geçeyim.
Öncelikle şunu demek gerekirse sistemin pek güzel değil. yani uzun ömürlü birşey olmamış. bikere kasa verimli ve sağlamlık açısından iyi değil. powerin verimlilik açısından iyi değil senin sistemine 400-450W yeterli fakat ben 500W önerdimki sistemin nefes alsın ve verimliliği artsın diye. anakartın güzel fakat uyumluluk açısından benim önerdiğim daha iyi işini görecektir. işlemcin gayet iyi sen düşür dediğin için i3 bir işlemci koydum. ama eğer tabikide AMD FX-6300 alırsan i3ü havada karada yer. ama bu i3de işini görecektir. ekran kartın hiç güzel değil. gerçi oyun oynatır ama sistemine yakışır kalmaz.
ram ın nekadar stabildir bilemem ama benim önermiş olduğum işini fazlasıyla görür. sabit disk olarak '' Green Intellipower'' iyi değil. çünkü 5400rpm kadar iş görüyor ve bazı sistemlerde 5400rpm nin altına bile düştüğü oluyor. oyüzden sana 7200rpm li bir model önerdim. hoparlöl olarak benim önermiş olduğumu incele vatan computerden açıklamaya gerek yok zaten ordaki yorumlardan anlayacaksın. mause+klavye olarak Logitech ve A4tech öneririm.

şu sistemi al daha iyidir bu.

INTEL CORE I3 3220 SOKET 1155 3.3GHZ 3MB CACHE 22NM İŞLEMCI 186
MSI Z77A-G43 INTEL Z77 SOKET 1155 DDR3 2667MHZ(O.C.) DVI&HDMI ANAKART 155tl
GSKILL 4GB RIPJAWS DDR3 1600MHZ CL9 1.5V TEK MODÜL ram 54tl
MSI HD6790 GDDR5 1GB 256BIT AMD RADEON DX11 EKRAN KARTI 200tl
ZALMAN
Z7 PLUS MIDT ATX SİYAH KASA 96TL
WD 3.5" 500GB CAVIAR BLUE 16MB CACHE SATA 3.0 7200RPM HARDDISK 96tl
JWIN 1+1 M-02 SONIC CUBE SPEAKER 25tl
XIGMATEK
NRP-VC SERİSİ 500W GÜÇ KAYNAĞI 60tl

Tutar: 872tl VATAN %25 (İNDİRİM İLE).



arkadaş oyun oynanmayacak demiş. film ve internet üzerine sistem istemiş.
i3 işlemciye z77 ankart gereksiz olmuş. overclock falan olmayacagına göre para vermenın anlamı yok.
ekran kartı oyun yoksa gerek yok :D
pc ye gecince yazıcam sistem :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
pc ye geçemicem ben anlaşılan
AMD FM2 soketli sistem kurabilirsin. dahili performanslı ekran kartıda olur.
yada i5 alacaksın hd4000 dahili grafik kartıyla kullanacaksın.
çok ucuza çıkar bu 2 seçenek. 700tl fln.
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye


arkadaş oyun oynanmayacak demiş. film ve internet üzerine sistem istemiş.
i3 işlemciye z77 ankart gereksiz olmuş. overclock falan olmayacagına göre para vermenın anlamı yok.
ekran kartı oyun yoksa gerek yok :D
pc ye gecince yazıcam sistem :oke:

Arkadaşın yazmış olduğu ilk mesajı oku dikkatlice orda 'ev için oyun film izleyeceğim' yazıyor. oyüzden ekran kartı artırdım :oke:
Anakart gayet yakışır bu sisteme nedenmi çünkü geçen yıl arkadaşla aynı bu sistemi topladık sadece ekran kartı değişikti ve hızı gayet iyiydi. :good:


- - - Eklendi - - -

Aslında dediğin gibi arkadaş AMD li bir sistem kursa daha hesaplı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


Arkadaşın yazmış olduğu ilk mesajı oku dikkatlice orda 'ev için oyun film izleyeceğim' yazıyor. oyüzden ekran kartı artırdım :oke:
Anakart gayet yakışır bu sisteme nedenmi çünkü geçen yıl arkadaşla aynı bu sistemi topladık sadece ekran kartı değişikti ve hızı gayet iyiydi. :good:


- - - Eklendi - - -

Aslında dediğin gibi arkadaş AMD li bir sistem kursa daha hesaplı olur.
:ah: yanlış okumuşum :)
 
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye
Alternatif 1
INTEL CORE I3 3220 SOKET 1155 3.3GHZ 3MB CACHE 22NM İŞLEMCI 186
MSI Z77A-G43 INTEL Z77 SOKET 1155 DDR3 2667MHZ(O.C.) DVI&HDMI ANAKART 155tl
GSKILL 4GB RIPJAWS DDR3 1600MHZ CL9 1.5V TEK MODÜL ram 54tl
MSI HD6790 GDDR5 1GB 256BIT AMD RADEON DX11 EKRAN KARTI 200tl
ZALMAN Z7 PLUS MIDT ATX SİYAH KASA 96TL
WD 3.5" 500GB CAVIAR BLUE 16MB CACHE SATA 3.0 7200RPM HARDDISK 96tl
JWIN 1+1 M-02 SONIC CUBE SPEAKER 25tl
XIGMATEK NRP-VC SERİSİ 500W GÜÇ KAYNAĞI 60tl

TUTAR : 872TL (VATAN %25 İNDİRİM İLE)


Alternatif 2
AMD FX X6 6300 SOKET AM3+ 3,5GHZ 14MB CACHE 32NM İŞLEMCI 222TL
MSI 970A-G46 AMD 970+SB950 AM3+ DDR3 2133MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 ANAKART 120TL
GSKILL 4GB RIPJAWS DDR3 1600MHZ CL9 1.5V TEK MODÜL ram 54tl
ZALMAN Z7 PLUS MIDT ATX SİYAH KASA 96TL
WD 3.5" 500GB CAVIAR BLUE 16MB CACHE SATA 3.0 7200RPM HARDDISK 96tl
JWIN 1+1 M-02 SONIC CUBE SPEAKER 25tl
XIGMATEK NRP-VC SERİSİ 500W GÜÇ KAYNAĞI 60tl
MSI HD6790 GDDR5 1GB 256BIT AMD RADEON DX11 EKRAN KARTI 200tl

TUTAR: 873TL (VATAN %25 İNDİRİM İLE)

İKİ SİSTEMDE SENİN İSTEKLERİNİ KARŞILAYABİLECEK DÜZEYDE. ANCAK İKİNCİ SİSTEMİ ÖNERİRİM SANA ALACAKSAN EĞER. ÇÜNKÜ AMD FX 6300 SOCKET İŞLEMCİ İNTEL CORE İ3 3220M DEN DAHA İYİ PERFORMANS VEREN BİR İŞLEMCİDİR. ZATEN BİTEK İŞLEMCİLER DEĞİŞİK İKİ SİSTEMDEDE.



 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
nrp-vc power 500watt gerçek power değil. zannedersem max450 watt idi.
6790 150watt güç istiyor o power yetmez. ayrıca düşk model kalır 6790.
işlemciye yüklenmeye gerek yok oyunu ekran kartı oynatır. işlemcii 4100 yapıp 7850 için butce zorlamak daha ıyı olur
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye
Arkadaş Güç kaynağı olarak şunu alsa çok iyi olur hem 80+plus bronze hemde gerçek 500w verebilen bir aygıt. fakat 99tl bu.(%25 indirim ile)




arkadaş çok oyun oynayacaksa tabi 7850 ve 7770 den birini alsın fakat çok oyun oynuyacağım veya oyun bilgisayarı toplayacağım demediği için Radeon 6790 256bit ekran kartı gayet stabildir ve arkadaşa yetecektir.

işlemcide oyun larda 5/10 fps arası değiştirir. ancak FX 4100 Bulldozerin ilk serileri olduğundan bazı eksiklikler var. Sanırım FX 6000 serilerinde bu sorunlar giderilmişti. ayrıca FX 4100 ile FX 6300 arasında 50tl lik bir fiyat farkı var bence performans için bu 50tl ye göz ardı edilmeli. Tabi karar veren alacak arkadaş.
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
5800k sistem alsın ozaman. herşeyine yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Çok sağolun yardımlarınız için fakat ben yanlış iza ettim sanırım :) Monitör diye açmıştım ama sonra kasayıda sormak istedim. Monitörü evimdeki pc ye kuracam onda film ve oyun oynamak için. Büroya alacağım pc internet ve işim ile ilgili basit bir program bu yani şöyle düşünüyorum iş için alacağım pc çok fonksiyonlu yazıcıda olacak. Ekran kartı, amd phenom II x6 için bir işlemci soğutucu ve monitörü evimdeki pc ye alayım. Bendeki 9800 GT yi iş yerindekine takayım (crysis 3 desteklenmiyor 9800 de :) bürodaki pc ucuz olması makul ve toplam fiyat 1400'ü geçmesin istiyorum. Umarım bu sefer doğru yazabilmişimdir kusura bakmayın :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
şuan evde kullandıgın sistemi yazarmısın
 
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Amd phenom II x6 1090 T nvidia 9800 GT 6 gb zeppel di sanırım 1333 mhz bellek anakart MSI 970A-G46
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
evdeki pc ye 7850 al ocz zs 650w power al.
iş yeri için yazıcam sistem
 
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Bu dediklerinizle beraber her şey dahil 1400 liraya ayarlayabilirmiyim. İşyerine bilerek intel kuruyorum sessiz amd baya gürültü yapıyor pek işlev amaçlı kullanılmıcak zaten. kendimdeki güç kaynağımı ve ekran kartımı iş yerine alacağım pc ye taksam ne bunda ne iş yerindekinde sorun olmaz sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sendeki power kaç watt ?
iş yerine 9800 u takmana gerek yok. hd4000 yeter. iş için kullandıgınız programın adı nedır?.
b75 yada h71 yeterde artar daha üst modele para dökmeye lüzum yok z77 fln K serisi işlemci alınmayacaksa israf olur.
zaten ofis pc olacagına göre en ucuz şekilde halletmek lazım..
ofiste kullanmak için
eski power var elimizde. boş kasa varmı ?
9800 ü 2. elden sat gitsin dx10 kart işe yaramaz daha:D
 
  • Beğen
Tepkiler: nike7
nike7

nike7

Üye
    Konu Sahibi
Bende ki power 500 watt xigmatek'in, iş için kullanacağım program çok basit bir arayüz ne yer kaplar ne ağırlık yapar :) ismini hatırlayamadım bayadır kullanmıyorum. 9800 ü de satmak ile uğraşmayayım diye iş yerine takmak istedim bu hafta sonu halledecem çünkü kasayı. Boş kasa var lakin eski o yüzden oda yeni alıncak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt