arkadaşlar bilgisayara ihtiyac olmadan orjinal roma nasıl dönebilirim.yardım etcek kişi cok sevaba girer.bu telefonu anneme vericem annemde s2 alcak.lütfen yardım.
Şu mms sorununu çözen hiç kimse yok mu arkadaşlar 1 aydır uğraşıyorum bi türlü çalışmıyor
Dostum sağol da, bunun Cm9 ile uyumlu olduğuna emin misin?seclauncher diye arat bulursun hocam yada seclauncher2 felan
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buraya bak dizimi nasıl istiyorsan indir.ben daha denemedım ama olur buyuk ıhtımal
5x5 kötü oluyor 4x5 yap
Bir dakika şu an CWM ile yedek alıyorum.sonuç ? ben xdada araştıyorum cok ıyı şeyler var.
Bunu direk app installer ile yüklemeye çalışınca, uygulama yüklenmedi diyor. Flashlanabilir versiyon yok mu?olmassa şu apkyı kur. zaten apk cmw flaşlamıcankı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız- [Click for QR Code] (1.98 MB, 1028 views)
Tamam. Bekliyorum.hocam bende eskıden kalan bı seclauncher varmış.şu anda touchwız 5 kullanıorum catır catır.
es file yokmu sende ? vardır muhakkak yada root explorer neyse. apkyı system app içine at sonra ustune tıkla kur kullan
1sn bendekı upload edeyım
Tamam. Bekliyorum.
Tamam, hemen deniyorum.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
rar çıkar apk yı tele at.sonra system app içine at apkyı.sonra ustune tıkla kursun sonra kullan
olursa söyle olmazsa başka çaresıne bakalım
xdada theme bolumunde flaşlanabılır versıyonları varda pc kapatmam gerek yarın bakarım ama senın cevabını beklıyorum
