[Bluefir] Shadow Archer v1.02(3) signed symbian^3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
valla hç bakmadım sonradan format atmıştım o kadarda önemli değl zaten
 
Bozkurt_28

Bozkurt_28

Üye
usta 1-5 te kaldım o ne öyle
 
umitgul18

umitgul18

Üye
o değilde çok level yok 4-5 te bitiyo hemen bitti ben daha kim bilir neler açılacak derken bitti kaldım öylece :)

:) Malesef öyle. Bende seviniyordum ama bir baktım the end :s. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım. :D
 
bilgehann1991

bilgehann1991

Üye
    Konu Sahibi


:) Malesef öyle. Bende seviniyordum ama bir baktım the end :s. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım. :D
:) sorma ya 1.00 da daha çokmuş heralde ama unsigned o nasıl bi saçmalıksa daha ileri versiyonda level daha az :)
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
6 da bitmiştir beyler :D
 
umitgul18

umitgul18

Üye
:ehe
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
:kop2:
 
bilgehann1991

bilgehann1991

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
keys1903

keys1903

Üye
4-5 de hepsını vuruyorum ama tekrsr aynı yerden devam edıyor 4 kere denedım aynı oyun harıka ama ya devamı nerde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt