Hıqh_VoLTaqe27
Üye
o değilde çok level yok 4-5 te bitiyo hemen bitti ben daha kim bilir neler açılacak derken bitti kaldım öylece![]()
ben 6 ya qeçmistim belki sendeki free sürümüdür

o değilde çok level yok 4-5 te bitiyo hemen bitti ben daha kim bilir neler açılacak derken bitti kaldım öylece![]()

alla alla bu dosyayı zaten ben paylaştımben 6 ya qeçmistim belki sendeki free sürümüdür![]()
alla alla bu dosyayı zaten ben paylaştım
alla alla bu dosyayı zaten ben paylaştım
versiyon 1.00 değil mi o bunun versiyonu 1.02(3)ben başka yerde indirdim ama
ben başka yerde indirdim ama
anladım neyse bi daha oynuuyom belkide ben bitti sandımvalla hç bakmadım sonradan format atmıştım o kadarda önemli değl zaten
hemen en öndeki saldırma biraz gerilere saldır seni vurursa ona saldırusta 1-5 te kaldım o ne öyle

o değilde çok level yok 4-5 te bitiyo hemen bitti ben daha kim bilir neler açılacak derken bitti kaldım öylece![]()
Malesef öyle. Bende seviniyordum ama bir baktım the end
. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım. 
Malesef öyle. Bende seviniyordum ama bir baktım the end
. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım.
![]()
sorma ya 1.00 da daha çokmuş heralde ama unsigned o nasıl bi saçmalıksa daha ileri versiyonda level daha az 
bu versiyonda nie yok yav böle saçmalık görmedim 1.00 da var bunda yok6 da bitmiştir beyler![]()

bu versiyonda nie yok yav böle saçmalık görmedim 1.00 da var bunda yok![]()

olabilirbelki bana kıyak qeçmişlerdir![]()

sorma ya 1.00 da daha çokmuş heralde ama unsigned o nasıl bi saçmalıksa daha ileri versiyonda level daha az
![]()

bu ya laz işi yada capon işidir.![]()
bende anlamadım bu işi ama laz işi olsa gerek 
