Telpa : Üreticiden parça transferi bekleniyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Telpa : Üreticiden parça transferi bekleniyor.
arkadaşlar cihaz hakkında babam geçen hafta servisi aramıştı ve ne yapılması gerektiğini sormuştu

onlarda babama biz sizi salı gününe kadar ararız demişlerdi ve ben babama sen bir pazartesi günü falan ara demiştim babamda dün aradı salı günü arayın demişler bu gün yine aradı bu sefer babama sadece ekranın kırık olduğunu(zaten öyleydi) ve değişmesi gerektiğini söylemişler yaptırıp yaptırmayacağımızı sormuşlar babamda yaptıracağım demiş

onlarda perşembe gününe kadar bizden telefon bekleyin ödeme için sizi arayacağız demişler,sizce cihaz ne zaman elimde olur ? daha erken getirtmek için ne yapmak gerekir ?

özünde 20 dk'lık iş söküp değiştirip monte etmesi :evet: youtube'ta videoları var...
 


dodge6161

dodge6161

Üye
sadece senin telefonun servise gtmiyo kardeşim en erkende o zaman olur daha erken alazsın
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
sadece senin telefonun servise gtmiyo kardeşim en erkende o zaman olur daha erken alazsın

sadece benim telefonumun o servise gitmediğini biliyorum ama birazda safsaklıyorlar yalan mı ? :evet: hani biraz daha sıkıştırsak falan diyorum :)

perşembe günü ücreti isteseler ki acaba perşembe gününe kadar tamir ederler mi orasıda tartışılır telefon benim elime ne zaman gelir ?
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Bide şu servise gitmisken dış cam varmiy mis onu soruver
 
fk555897

fk555897

Üye
Ücreti almadan cam ı sipariş etmezler. Varsa da takmazlar. Büyük ihtimalle merkezden isterler. 1 haftaya işi biter heralde senin telefonun.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Bide şu servise gitmisken dış cam varmiy mis onu soruver

dış cam derken ? gorilla glass'ı mı kastettin ? o ekranla komple birleşik yani komple değişiyor zaten bu yüzden pahalıymış sanırım telefonun kasası neredeyse değişiyor hatta neredeyse değil değişiyor bildiğin :evet:


- - - Eklendi - - -

Ücreti almadan cam ı sipariş etmezler. Varsa da takmazlar. Büyük ihtimalle merkezden isterler. 1 haftaya işi biter heralde senin telefonun.

:oha: 1 hafta mı ? perşembe gününe kadar ücreti isteriz niye demişler ozaman ? :(
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi


Samsung Galaxy SIII'ümle İlgili Telpa'nın Sitesinde " Üreticiden Parça Transferi Bekleniyor. " yazıyor ne yapmamı tavsiye edersiniz daha önce benzer bir durumlar karşılaşanınız oldu mu ? olduysa kaç günde cihaz elinize geldi ?

Servise Cihaz İlk Gittiğinde Bu Metinle Karşılaşmıştım :



Şimdi ise böyle bir metinle karşılaşıyorum :



birşeyler yazın klavyeniz bozulmaz yada eliniz klavye ye yapışmaz :evet: şimdiden teşekkürler :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi


Son Durum;Cumartesi Günü Ödeme Yapacağız Kaç Günde Gelir Acaba ?
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
3 4 güne gelir kardeşim telpa iyi bir servis çünkü parça belliyorsa demekki ellerinde parça yok mecbur bekleyeceksin :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
3 4 güne gelir kardeşim telpa iyi bir servis çünkü parça belliyorsa demekki ellerinde parça yok mecbur bekleyeceksin :)

tamirat bitmiş görüldüğü gibi 500 TL para istiyorlar,bir arkadaşıma 150 TL civarında borç para vermiştim ve cumartesi günü geri alacağım cumartesi günü ödeme işlemini gerçekleştireceğim sanırım cumartesi günü kargoya koymazlar çünkü servisleri kapalı :evet:

pazartesi koyarlar mı da bilinmez :(
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
pazartesi koyarlar o zaman kaygı etme :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt