Faturası kesilmemiş Ace

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
Faturası kesilmemiş Ace
Dediğim gibi arkadaşlar elimde faturası halen kesilmemiş Ace var ve 3 aylık. İlk günde itibaren mat jelatinle kullanıldı. Model yükseltmek için satıyorum ve aynı değerlerde biraz güçlü telefonlarla takas olur (Alcatel Ot-995 veya Motorola Atrix gibi :) )

Fiyat:450
[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]
 


kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar yok mu ilgilenen ?
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl oluyorda faturası kesilmeden kullanılıyor?Sim kartıda takılı.O zaman hiç faturasını kestirme sınırsız garanti?

kardesim bi tanisin dukkandan aldim ve o ara dukkan yogundu sonra keseriz dedi ve kaldi oyle yani su an garantisiz diyebiliriz ama kestirdigim andan itibaren 24 ay
 
avcitalip

avcitalip

Üye
kardesim bi tanisin dukkandan aldim ve o ara dukkan yogundu sonra keseriz dedi ve kaldi oyle yani su an garantisiz diyebiliriz ama kestirdigim andan itibaren 24 ay

sen onu git arkadaşına sor alacak arkadaşta pişman olmasın :oke: dediğin gibiyse güzel :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt