kaanslmz
Üye
Faturası kesilmemiş Ace
Dediğim gibi arkadaşlar elimde faturası halen kesilmemiş Ace var ve 3 aylık. İlk günde itibaren mat jelatinle kullanıldı. Model yükseltmek için satıyorum ve aynı değerlerde biraz güçlü telefonlarla takas olur (Alcatel Ot-995 veya Motorola Atrix gibi
)
Fiyat:450
[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]
)Fiyat:450
[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]

dediğin gibiyse güzel 