Windows Phone baskanindan büyük hata...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone baskanindan büyük hata...
Windows bölümünün eski baskani son zamanlarda bazen Iphone´da kullandigini dogrulamisti. Kendi blogunda "rekabeti ögrenme" diye de kendisini savunmustu...

Daha kötüsü ise Windows Phone Sube bölüm baskani Joe Belfiore´un, Android´li cihazindan Twitter'da mesaj yazmasi, bu da tam bir trajikomedi.


Pazarlama açısından endiseli bir hata, cünkü birçok kullanıcıyi kendi platformuna geçirmek isterken ister istemez tereddüt icinde birakti.

Ama baska işletim sistemlerini göz önünde tutmak ve test etmek´te gerekilir, rekabetin gelisimini daha iyi anlayabilmek icin. Bu ille de Joe Belfiore´un androild´li telefonunu günlük kullandigi anlamina gelmez.



 


serhat5415

Üye
1.si tespiti doğru baska işletim sistemlerini göz önünde tutmak ve test etmek´te gerekilir, rekabetin gelisimini daha iyi anlayabilmek icin.( baksınlar ki bu farkı nasıl kapatırız iyi düşünsünler. )

2.si Bu ille de Joe Belfiore´un androild´li telefonunu günlük kullandigi anlamina gelmez.( buda doğru diyelim. )

3.sü bu adam bilmiyormu güncelleme yaparken orada android yazacağını ( bunun bilerek yapıldığını düşünüyorum reklam amaçlı )

4.sü ise Bu kafayla giderlerse daha çok ios android kullanıllar .
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
1.si tespiti doğru baska işletim sistemlerini göz önünde tutmak ve test etmek´te gerekilir, rekabetin gelisimini daha iyi anlayabilmek icin.( baksınlar ki bu farkı nasıl kapatırız iyi düşünsünler. )

2.si Bu ille de Joe Belfiore´un androild´li telefonunu günlük kullandigi anlamina gelmez.( buda doğru diyelim. )

3.sü bu adam bilmiyormu güncelleme yaparken orada android yazacağını ( bunun bilerek yapıldığını düşünüyorum reklam amaçlı )

4.sü ise Bu kafayla giderlerse daha çok ios android kullanıllar .
zaten 1. ve 2. için yapıyorsa tweet de atmaz :)
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Her şeyden önce bir şey merak ettim attığı tweet'in içeriği nedir :)
Birde, madem karşılaştırma yapılıyor bunu açık kimlik ile yapması doğrumu ? Nereden baksan çelişki ve hata dolu.
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
tweet´de lumia 620´den bahsediyor...
 
Türe

Türe

Üye
Uygulama ihtiyacı gelmiştir adamcağızın.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
o zaman apple kurucusu Stewe Wozniak da buyuk hata yapmiş:D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Anlayamadığım için kullandım abi :hmmm

wozniak at&t'den lumia920 alırken görüntülenmişti. Daha sonradan bu durum kendisine sorulunca cihazı kullandığını,wp8 ve lumia920'yi öven bir konuşma yapmıştı.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Bu Windows İşletim Sistemiyle Birçok Yazı Dedi Kodu Çıkarıyorlar Kimisi Doğru Kimiside Ağızdan Ağıza Geçen Söylenti Ben Sadece İzliyorum Ağzımı Açmıyorum :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Belfiore bugün twitter'ında açıklama yapmış.
Rakip telefon ve sistemleri test ettiğini, bunun doğal bir süreç olduğunu söylemiş.
Bir aydır GS3'ü denediğini ifade etmiş. Ayrıca Mac ve iPad'inin de bulunduğunu belirtmiş.
Sıkıntı yok. Büyütülecek bir konu değil.
Diğer sistemlerdeki olumlu olumsuz yönlerin gözlemlenmesi, WP'nin gelişimine katkı sağlayacaktır.
Bizim için önemli olan eksikliklerin giderilmesi ve mağazanın gelişmesi.
Ben Haziran ayına kadar WP'de önemli gelişmeler olacağını düşünüyorum.
25 Şubat'ta MWC'de Nokia'nın düzenleyeceği etkinlik de bu sürecin miladı olacaktır.
 
Türe

Türe

Üye


wozniak at&t'den lumia920 alırken görüntülenmişti. Daha sonradan bu durum kendisine sorulunca cihazı kullandığını,wp8 ve lumia920'yi öven bir konuşma yapmıştı.

:ah Hatırladım şimdi. :evet: Sivri adamlar bunlar :ehe :zzz:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt