dücane
Üye
Windows Phone baskanindan büyük hata...
Windows bölümünün eski baskani son zamanlarda bazen Iphone´da kullandigini dogrulamisti. Kendi blogunda "rekabeti ögrenme" diye de kendisini savunmustu...
Daha kötüsü ise Windows Phone Sube bölüm baskani Joe Belfiore´un, Android´li cihazindan Twitter'da mesaj yazmasi, bu da tam bir trajikomedi.
Pazarlama açısından endiseli bir hata, cünkü birçok kullanıcıyi kendi platformuna geçirmek isterken ister istemez tereddüt icinde birakti.
Ama baska işletim sistemlerini göz önünde tutmak ve test etmek´te gerekilir, rekabetin gelisimini daha iyi anlayabilmek icin. Bu ille de Joe Belfiore´un androild´li telefonunu günlük kullandigi anlamina gelmez.
Daha kötüsü ise Windows Phone Sube bölüm baskani Joe Belfiore´un, Android´li cihazindan Twitter'da mesaj yazmasi, bu da tam bir trajikomedi.
Pazarlama açısından endiseli bir hata, cünkü birçok kullanıcıyi kendi platformuna geçirmek isterken ister istemez tereddüt icinde birakti.
Ama baska işletim sistemlerini göz önünde tutmak ve test etmek´te gerekilir, rekabetin gelisimini daha iyi anlayabilmek icin. Bu ille de Joe Belfiore´un androild´li telefonunu günlük kullandigi anlamina gelmez.



Hatırladım şimdi.
Sivri adamlar bunlar

