[Nik Rolls] File Manager v0.2.10 MeeGo Harmattan

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[Nik Rolls] File Manager v0.2.10 MeeGo Harmattan


Nokia N9 için kaliteli bir bütünleşik dosya yöneticisidir. Sisteme tamamen uyumlu olarak kodlanmıştır ve orjinal uygulama gibi görünür. Ayarlar, Uygulamalar seçeneği altında kendi bölümü mevcuttur. Hızlı, işlevsel ve en önemlisi akıcıdır. Filebox veya myExplorerdan sıkıldıysanız Dosya Yöneticisi tam size göre. Türkçe dil desteği mevcuttur, tavsiyemdir. Hatırlatma için dawid'e teşekkürler.
 

Ekli dosyalar



[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Vay bee Teşekkürler Serdar iyiymiş :) bu dawid dakota'lı olan mı :kıskıs:
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim abi harika bir uygulama. Bunca zamandır gözümün önünde olup da kullanmadığıma pişmanım. :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bunda terminal de kullanılıyor yahu :)
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
aynen belirlenen dizinde terminal açabiliyoruz.
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
forumda baya önceden eski sürümünü paylaşmıştım ancak kullanmamıştım abi. Her anlamda çok iyiymiş.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
çok iyi çook teşekkürler :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
tesekkurler @prime :)
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar :)
 
dawid

dawid

Üye
tesekkurler prime kardesim engin abi dakotali degil kutahyali dawid saygilarimla
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
teşekkürler, değişiklik iyidir bazen :)
 
ertooth

ertooth

Üye
Teşekkür ederim güzel program..
dawid'e teşekkürler.
 
dawid

dawid

Üye
eywalla
 

nitan002

Üye
hocam eline saglık güzel pogram
 

Benzer Konular



Üst Alt