Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

asutay19

Üye
dostlar herşey çok güzel ama mesaj yazmaolayı çok zor eski tuş takımı şekline getirme imkanımız yokmu ? iphone tarzı yazım şekli var böyle imkanı yok 2 kelime yazamam
 


Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
dostlar herşey çok güzel ama mesaj yazmaolayı çok zor eski tuş takımı şekline getirme imkanımız yokmu ? iphone tarzı yazım şekli var böyle imkanı yok 2 kelime yazamam
Marketten istediğin bir klavye programını indirip yükleyebilirsin. Ben şu an Türkçe Klavye kullanıyorum. Ama önermem çünkü daha çok harf olduğu için yazması daha zor. Sana "TouchPal"ı önerebilirim. O klavyede klavyenin uzunluğunu, yazım şeklini falan ayarlayabiliyorsun. Ayrıca çok fazla teması var.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Marketten istediğin bir klavye programını indirip yükleyebilirsin. Ben şu an Türkçe Klavye kullanıyorum. Ama önermem çünkü daha çok harf olduğu için yazması daha zor. Sana "TouchPal"ı önerebilirim. O klavyede klavyenin uzunluğunu, yazım şeklini falan ayarlayabiliyorsun. Ayrıca çok fazla teması var.

katılıyorum telefon uçuo şu anda :D

- - - Eklendi - - -

herşey için teşekkürler cihaz takır takır çalışıyor
 
alprnx

alprnx

Üye
ben cm9 rc4 1.7 yoon kerneli 3x yoon'a göre daha performanslı buldum ancak rc4 ' ün üstüne 1.7 yoon kurunca depolama sorunu oluyor.mesela ayarlar/depolamaya tıklayınca ' Malesef ayarlar durduruldu ' dior.sorunu aşamadım.sadece 3x yoon kurunca sorun duzeliyor 1.7 yuklu iken çözmenın baska bi yolu varmı acil yardım
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
ben cm9 rc4 1.7 yoon kerneli 3x yoon'a göre daha performanslı buldum ancak rc4 ' ün üstüne 1.7 yoon kurunca depolama sorunu oluyor.mesela ayarlar/depolamaya tıklayınca ' Malesef ayarlar durduruldu ' dior.sorunu aşamadım.sadece 3x yoon kurunca sorun duzeliyor 1.7 yuklu iken çözmenın baska bi yolu varmı acil yardım
Bende 3x yoon kernel kurulu olmasına rağmen bu sorun var. Haline şükret. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
-Emre

-Emre

Üye
Bende 3x yoon kernel kurulu olmasına rağmen bu sorun var. Haline şükret. :ehe

3x yoon 1.7den daha performanslidir size önerim ramexpneder kullanın oyunlardan ana menüye donus anında oluyor.muzik dinlerken temple run 2 son seviyede kasintisiz oynuyorum. 300 mb swap verdim.d

- - - Eklendi - - -

yanlış alintilamisim ama olsun.d
 
alprnx

alprnx

Üye
emre 'ramexpneder' nedir biraz açıklarmısın.bide swap olayına bende girdim fark yarattıgını bılıyorum :)
 
-Emre

-Emre

Üye
emre 'ramexpneder' nedir biraz açıklarmısın.bide swap olayına bende girdim fark yarattıgını bılıyorum :)

ram expender sdcardda bir dosya oluşturuyor ve o dosyayı rame katkı olarak kullanıyor class 4 hafıza kartımda (hafıza kartını kullanmak için de sdswap yapmanız lazım :) ) gayet hızlı çalışıyor ornek resim:


 

deadhero

Üye
oyunlarda bazen reset atıyor telefon
 
alprnx

alprnx

Üye
tamam bundan bende yapmıştım hatta senın önerınle 140mb verdim gerçekten fark yaratıyordu
 
-Emre

-Emre

Üye

serkansekerci

Üye
Swappiness bu programda nedir bilmiyorum, bu programi da kullanmadim ama swappiness linux terminolojisinde kernel'in ram'deki bos bolgeyi nasil kullanacagini belirttigimiz bir deger...
Muhtemelen bu programda da ayni anlamdadir.

Bu degeri dusuk yaparsaniz kernel ramdeki bos bolgeyi genellikle kullanmama, dosyalari bu bolgeyle degistirmeme egiliminde olur...
Bu degeri yuksek yaparsaniz kernel ramdeki bos bolgeyi genellikle kullanma, dosyalari bu bolgeyle degistirme egiliminde olur...

Farkli durumlar icin hangi degerin avantajli olacagi degisir tabi...

Arkadas screenshotta 300 mb'lik bi dosya parsellemis virtual memory olarak... bence 50 degeri guzel... tam balans ayarı cunku 50
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Swappiness bu programda nedir bilmiyorum, bu programi da kullanmadim ama swappiness linux terminolojisinde kernel'in ram'deki bos bolgeyi nasil kullanacagini belirttigimiz bir deger...
Muhtemelen bu programda da ayni anlamdadir.

Bu degeri dusuk yaparsaniz kernel ramdeki bos bolgeyi genellikle kullanmama, dosyalari bu bolgeyle degistirmeme egiliminde olur...
Bu degeri yuksek yaparsaniz kernel ramdeki bos bolgeyi genellikle kullanma, dosyalari bu bolgeyle degistirme egiliminde olur...

Farkli durumlar icin hangi degerin avantajli olacagi degisir tabi...

Arkadas screenshotta 300 mb'lik bi dosya parsellemis virtual memory olarak... bence 50 degeri guzel... tam balans ayarı cunku 50
Sağol dostum. Aydınlatıcı oldun. :oke:
 

rootcu

Üye
selamın aleyküm arkadaşlar,

root işinde yeniyim bi kaç sorum olacak şimdi telefonu alalı daha 2 ay oldu sanırım garantiden çıktığını biliyorum root yapınca geri garantiye sokma gibi bir ihtimalimiz var mı
 
basri111

basri111

Üye
Hocam ramexpander ayarları nasıl olacak?
 

burc07

Üye
yine görüntülü görüşme yok :( 3g den görüşme yapabilmemiz için nasıl bir tavsiyeniz var?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Kardeşim ben de 664.000 yaptım yani. Skorun hızlı dolması "multiplier" ile alakalı bir şey. Ben tüm görevleri yaptım ve x30 da oynuyorum. Sen 1 puan alırken ben 30 puan alıcam yani.

Neyse konuyu dağıtmayalım.

katılıyorum çok akıcı oldu telefon çok hızlı herkese tavsiye ederim
 

serhan190754

Üye
Antutu dan 6887 aldı telefon rc4 +yoon 3x +thunderbolt ile 1.8 ghz overlock ile aldim
 


Üst Alt