[LucasFacana] Any Browser 0.4.0 (29.01.13)

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Yeni sürüm eklenmiştir :oke:
 


emre.koc

emre.koc

Üye
adrese nasıl gidiliyor bunda :)
 
benighted

benighted

Üye
adrese nasıl gidiliyor bunda :)

adres çubuğuna yazdıktan sonra sağ alt köşedeki enter tuşunu basın gidecektir.aslında biraz daha gelişse çok iyi bir tarayıcı ama çok eksiği var.
 
emre.koc

emre.koc

Üye
Çok teşekkür ederim :) bakayım bi
 

bayon

Üye
şu an ki sürüm öncekilerden daha iyi olmuş rahat rahat video izleyebiliyorum artık
 

MaxipmaN

Üye
İnşallah gelişip mükemmele yakın olur deneyeceğim şşmdi
 

MaxipmaN

Üye
kaymak gibi kayıyor ama ana ekrana gelirken maxicep ile google birbirine girdi yeni sürümü kullanılabilecek hale gelir
 
meme4

meme4

Üye
güzel tarayıcı biraz daha gelişse nokianın o yavaş tarayıcısına taş çıkartır bu arada paylaşım için teşekkürler
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Yeni sürümleriyle daha iyi hale geliyor gerçekten güzel tarayıcı
 

yunga_crazy

Üye
çok iyi tarayıcı gelişmiş özellikler olsa 10 numara olur.
 

MaxipmaN

Üye
bundan sonraki surumde kullanılır hale gelecektir bekliyorum
 
emre.koc

emre.koc

Üye
aslında site üzerindeki film vb. videoları açsa varya bundan başkasını kullanmam :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Kullanıcı adı ve şifreleri kaydetse hep bunu kullanıcamda her zaman yazmak zor oluyor.İnşallah yeni sürümde verirler bu özelligi hızı gerçekten iyi.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Hiç bi adrese girilmiyo
 

Benzer Konular

PALA.
Cevap
46
Görüntüleme
3K
PALA.
Silinen Üye 2620825
Cevap
8
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2620825
Halil Caglar
Cevap
12
Görüntüleme
2K
PALA.


Üst Alt