adrese nasıl gidiliyor bunda![]()
Yeni sürüm eklenmiştir![]()
adres çubuğuna yazdıktan sonra sağ alt köşedeki enter tuşunu basın gidecektir.aslında biraz daha gelişse çok iyi bir tarayıcı ama çok eksiği var.

öyle bi tuş yok![]()

sanırım alfasayısal klavye kullanıyorsun sanırım.qwerty klavye kullan onda var.![]()
googlede birşey yazılmıyor galiba yukari kayiyorpeki cevabın için teşekkürlergooglede birşey yazılmıyor galiba yukari kayiyor
evet mobil sürümünde bende yazamıyorum ama klasik moda geçince yazılıyor
