sII 4.1.2 güncellme çıktı!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erhank98

erhank98

Üye
beyler bunu yaparsam telefon garanti dışı kalırmı bilgim yok bu konularda fazla kusuruma bakmayın :S

- - - Eklendi - - -

güncelledim klavye sorunuda yok :) çok sağ ol dostum şukuladım seni :D
 


custave

custave

Üye
beyler bunu yaparsam telefon garanti dışı kalırmı bilgim yok bu konularda fazla kusuruma bakmayın :S

- - - Eklendi - - -

güncelledim klavye sorunuda yok :) çok sağ ol dostum şukuladım seni :D

kendi İnternet Tarayıcısın da denedinmi ç yazmayı
once google gir orda yaz ç yi
 
ünalcandr

ünalcandr

Üye
bende 4.0.3 kurulu kieste de güncelleştirme yok diyor ülkemiz için kies üzerindeki en son sürüm 4.0.3 mü??
 
hasanistan

hasanistan

Üye
bende 4.0.3 kurulu kieste de güncelleştirme yok diyor ülkemiz için kies üzerindeki en son sürüm 4.0.3 mü??
evet daha resmi türkiye ye 4.1.2 gelmedi ama odin le yapabilirsin herkes gibi :)
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Arkadaşlar sd karta taşı varmı iyice bilgi istiyorum
 

myxton

Üye
Arkadaşlar 4.2.1 odin ile yükledim sorun yok.Fakat kilit ekranı gelmiyor bende ayrıca power düğmesine basınca çıkan menü vardı(telefonu kapat,sessiz mod)vs.Ne yapmam gerekiyor acaba bilgilerinizi bekliyorum saygılarımla..
 

myxton

Üye
Arkadaşlar GalaxySII 4.2.1 odin ile yükledim sorun yok.Fakat kilit ekranı gelmiyor bende ayrıca power düğmesine basınca çıkan menü vardı(telefonu kapat,sessiz mod)vs.Ne yapmam gerekiyor acaba bilgilerinizi bekliyorum saygılarımla..

Arkadaşlar Galax S2 yi 4.1.2 yükseltme yaptıktan sonra yukarıdaki belirttiğim sorunları benim gibi yaşayan arkadaşlar varsa çözümü şu kodu yazarak halledebilirsiniz.Saygılarımla

kod : *#87976633# yazdıktan sonra kilit ekranı ve güç düğmesi seçenekleri aktif oluyor.Ben denedim haloldu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt