sII 4.1.2 güncellme çıktı!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


mesut011980

Üye
turkçesi varmı acaba ?
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
Türkçe ve birçok dil mevcut yükleyebilirsiniz.
 
vegatablo

vegatablo

Üye
multiwindow varmı
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
multiwindow varmı
yok onu zten samsung eklemez boşuna beklemeyin.bağımsız geliştiriciler portluyor sonradan yüklersiniz


- - - Eklendi - - -

ilk sayfadaki videoyu izleyin yorumlarınızı bekliyorum
 
vegatablo

vegatablo

Üye
arkadaşım multiwindow yok fakat geliştiricilerin portladığını yapsak garanti dışı kalırmı yani root mu gerektirir bide yüklerken içindeki oyunların,uygulamaların yedeğini nasıl alıcaz
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım multiwindow yok fakat geliştiricilerin portladığını yapsak garanti dışı kalırmı yani root mu gerektirir bide yüklerken içindeki oyunların,uygulamaların yedeğini nasıl alıcaz
öncelikle root yapmadan yedek alamazsın. ayrıca portlananı yapman için de root ve birtakım işlemler gerekir. root garanti dışı bırakır diyolar (bence bırakmaz ama neyse) servise verirken unroot yaparsan sıkıntı olmaz
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
deneyelim bakalim.

GT-I9100 use mobil
 
vegatablo

vegatablo

Üye
sağol kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710
zortezurtek

zortezurtek

Üye
Yükleyip deneyen arkadaşlar, şu klavye sorunu sizde de oluyor mu acaba?

edit:
[video=youtube;Nq1kh_XLDL4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nq1kh_XLDL4[/video]

SamMobile'in resmi YouTube kanalında yayınlanan videoda dakika 2:10'da klavyede bir sorun görünmüyor sanki ama...
 
vegatablo

vegatablo

Üye
yükledim klavyede sorun yok telefon tikir tikir calisiyor
 
calypso16

calypso16

Üye
nasıl bir sorun?
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Gözünüz aydın...
 
zortezurtek

zortezurtek

Üye
Ben de kurdum ve pek bi sorun göremedim. Teşekkürler hakan_710 :)
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
Ben de kurdum ve pek bi sorun göremedim. Teşekkürler hakan_710 :)
Videoya dikkat ederseniz google arama kutusuna ç harfi yazarsanız sorun oluşuyo. Ayni sey maxicepte iletiyazarken de mevcut ç harfi sıkıntılı. Kontrol edin sonuç ne olacak? Mesaj yazarken yada tarayici da adres çubuğuna birşey yazarken sıkıntı yok.
 
zortezurtek

zortezurtek

Üye

Videoya dikkat ederseniz google arama kutusuna ç harfi yazarsanız sorun oluşuyo. Ayni sey maxicepte iletiyazarken de mevcut ç harfi sıkıntılı. Kontrol edin sonuç ne olacak? Mesaj yazarken yada tarayici da adres çubuğuna birşey yazarken sıkıntı yok.
Evet, tarayıcıdan google arama kutusunda tekrar denedim ben de. Videodaki gibi bir sorun mevcut. Kutuya ç yazmaya çalıştığımızda yazmıyor ve klavye açık kalıyor. Sonra kendiliğinden kapanıyor.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Aynen var o ç sorunu. :S
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
Bende yok o sorun
 
romaz

romaz

Üye
Şu duvar kagidini nasil ekrana yaycaz.duvsr ksgidi yap dedigimde resmin bir yerinden olceklendirme yspip secilen alanı ekrana birakiyor.ousa daha once komple ekrana yayiyordu.netcez varmi çözüm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt