anılbaran
Üye
Forumda en en ama en tanımadığım ve hiç ama hiçbi yerde mesajını görmediğim bi kişilik![]()
Yanlış gözlemlemişin demek ki .
Forumda en en ama en tanımadığım ve hiç ama hiçbi yerde mesajını görmediğim bi kişilik![]()
kaliteli paylaşımlar sunan kaliteli bir arkadaşımız teşekkür ediyorum kendisine faydalı bir üye olduğu için

8 sene tıp okuyup hanutçu olasın, iç huzura erip malını mülkünü hibe ettikten sonra pişman olasın hayın zalımKomserim profilinden de hiç çıkmıyom he
Kafa adamsın vesselam
![]()

müthiş bir moderatör, işini çok iyi yapıyor behzat ç. hayranıve en önemlisi çok iyi bir dost
![]()

forum+twitter
Hangi profilimden çıkmıyon![]()

averin la averin![]()
![]()

forum+twitter![]()

Tamamdır hacı adminliği garantiledim yavaş yavaş moderatrlerin gözüne giriyom![]()

Kabız değilmisiniz hepiniz aynısınız![]()
dünyadaki tüm kabızları toplar gelirim bak oraya 
dünyadaki tüm kabızları toplar gelirim bak oraya
![]()

