Sizce anılbaran nasıl birisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Eski bir symbiancı ama gözü Android'de olan Bir mod :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Yok yani symbian alacam ama cihaz satılmıyor heryere baktım yok benim ki mecburiyet öyle yani :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Başka biri yok mu :hmmm
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
Benim varım yeaaww. :D anıl abi ben galaxy ace alcam kararımı verdim :D sonra çekerim beleş neti oooh mis :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
8 sene tıp okuyup hanutçu olasın, iç huzura erip malını mülkünü hibe ettikten sonra pişman olasın hayın zalım :p Komserim profilinden de hiç çıkmıyom he :ehe Kafa adamsın vesselam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
müthiş bir moderatör, işini çok iyi yapıyor behzat ç. hayranı :) ve en önemlisi çok iyi bir dost :sarıl:
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
8 sene tıp okuyup hanutçu olasın, iç huzura erip malını mülkünü hibe ettikten sonra pişman olasın hayın zalım :p Komserim profilinden de hiç çıkmıyom he :ehe Kafa adamsın vesselam :)

Hangi profilimden çıkmıyon :D
 
hlldll

hlldll

Üye
Kaliteli^^ :D
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
furkan5800

furkan5800

Üye
Zamanında 5800 varken çok yardım etmiş bir mübarek insandır, koyu Kemalist,Behzat Ç tutkunu iyi bir abi
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt