Glaxy S2 mi Glaxy Nexus Mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PriZm

PriZm

Üye
Bazı arkadaşlar fena saçmalıyor.

1.Xda sitesine girin.girdiğiniz anda hangi telefonun daha ünlü ve destekli olduğunu göreceksiniz.
2.Yaygın model değil arkadaşa ne diyeyim bilemedim.Sadece Türkiye'de yaygın değil.
 


paşa06.40

paşa06.40

Üye
Bazı arkadaşlar fena saçmalıyor.

1.Xda sitesine girin.girdiğiniz anda hangi telefonun daha ünlü ve destekli olduğunu göreceksiniz.
2.Yaygın model değil arkadaşa ne diyeyim bilemedim.Sadece Türkiye'de yaygın değil.

Turkiyede yaygin degil dedik zaten yurtdi
sinda yasamiyozki yurt disini bilelim turkiyede nexus yaygin degil. Yurt disindada yasamadigimiz icin problem yok
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye

Yurt dışı demek aynı zamanda da genel demek.

Yut disi demedigimiz icinde genele girmiyo

- - - Eklendi - - -

Konu sahibi netten videolari izle telefoncuyada git özelliklerinede bak hangisi yatarsa kafana onu al .
 
PriZm

PriZm

Üye
Yut disi demedigimiz icinde genele girmiyo

- - - Eklendi - - -

Konu sahibi netten videolari izle telefoncuyada git özelliklerinede bak hangisi yatarsa kafana onu al .
:ah

Benim demek istediğim Türkiye'de görülmeyen cihaz desteksiz anlamına gelmesin.Nexus serisi dünyada en çok desteğe sahip seridir..
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
ka_za

ka_za

Üye
Turkiyede yaygin degil dedik zaten yurtdi
sinda yasamiyozki yurt disini bilelim turkiyede nexus yaygin degil. Yurt disindada yasamadigimiz icin problem yok

Olmamasi daha iyi deilmi zaten alan bune be diyo s2 gibi herkesin elinde degil ve destekde cok daha nolsun
 
PriZm

PriZm

Üye
Bana multiwindow'un linki atarmisin bulamadim biturlu

o daha yapılmadı.proje rafta.ayrıca genel bir konusuda yok.çünkü xda daki desteği yüksek telefonların geliştiricilerinin hepsi uğraşıyor
 
ka_za

ka_za

Üye


o daha yapılmadı.proje rafta.ayrıca genel bir konusuda yok.çünkü xda daki desteği yüksek telefonların geliştiricilerinin hepsi uğraşıyor

Yapilmadigini farkettimde hic bir tartisilan konuda bulamadım. Cidden okadar ugras var mi?
 
erhank98

erhank98

Üye
arkadaşım bunu öğrenmenin en basiti gir bir karşılaştırma sitesine iki telefonuda karşılaştır s2nin farkla önde olduğu gözükecek zaten :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ben nexus alirim
 
ka_za

ka_za

Üye
arkadaşım bunu öğrenmenin en basiti gir bir karşılaştırma sitesine iki telefonuda karşılaştır s2nin farkla önde olduğu gözükecek zaten :)

Ne konuda fark? O siteler kullanici gözündende bakmaz olaya. Birini bir eline digerini diger eline alan insan (boyut sorun degilse) kolay kolay s2 secemez
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle Galaxy Nexus ...
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
    Konu Sahibi
sirktte s2 de var galaxy nexus ta ben en iyisi ikisini aliym elime bakayim olmucak boyle =)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
S2 daha iyi gibi. Arayüz olarak da.
 

furkey

Üye
Bana soracak olursan kesinlikle gözüm kapalı nexus al derim. Her türlü daha mantıklı bir seçim bence
 
PriZm

PriZm

Üye
Yapilmadigini farkettimde hic bir tartisilan konuda bulamadım. Cidden okadar ugras var mi?

Nexus ve S2 nin forumlarına girip baksan yeter :D yani Xda terimiyle "Use Search Button!" :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt