PalmerTech
Üye
Ubuntu Phone Nokia N9 'u Örnek Almış
[video=youtube_share;kXWnMTm7We8]http://youtu.be/kXWnMTm7We8[/video]
[video=youtube_share;cpWHJDLsqTU]http://youtu.be/cpWHJDLsqTU[/video]
Sizce de arayüz tanıdık değil mi
Ama bence güzel olmuş. Bunları N9'da görmek isterdik ama Nokia sağolsun yapmadı.
[video=youtube_share;cpWHJDLsqTU]http://youtu.be/cpWHJDLsqTU[/video]
Sizce de arayüz tanıdık değil mi
Ama bence güzel olmuş. Bunları N9'da görmek isterdik ama Nokia sağolsun yapmadı.




arkasında Google olduğu için her şekilde aslında ticari yönü ön planda olan bir software olduğu görüşündeler.