Nokia 808 PureView Güncellendi (02/01/2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 808 PureView Güncellendi (02/01/2013)
Herkese hayırlı olsun. Küçük bir güncelleme yayınlandı. İsterseniz Nokia Suite'den isterseniz NaviFirm ile güncelleyebilirsiniz.

 
  • Beğen
Tepkiler: kerzakov ve pRime.


Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
Değişiklikler ve yenilikler belli mi acaba?
 
ANIL

ANIL

Admin
Haber için teşekkürler. Güncelleme boyutunun 420Mb olduğu söylenmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
meme4

meme4

Üye
nokia 603 yok mu
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Yılbaşı sürprizi sayılabilecek, performans ve kullanım iyileştirmeleridir kanımca :hmmm
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
Arkadaşlar size burdan haber vermiş oluyim, bu ay sonuna kadar Navifirm programı kapanıyor. Yani artık istediğimiz zaman Nokia'nın server'larından istediğimiz Nokia telefonun yazılımını indiremeyeceğiz. Bu güncelleme de telefonu Flashlama olayını kaldırmak için olabilir. Benden size tavsiye bu ay sonuna kadar Nokia telefonunuzun yazılım dosyalarını bilgisayarınıza indirin. Eğer bir sorun olursa o dosyalarla Flash atarsınız telefona.
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal076
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Arkadaşlar size burdan haber vermiş oluyim, bu ay sonuna kadar Navifirm programı kapanıyor. Yani artık istediğimiz zaman Nokia'nın server'larından istediğimiz Nokia telefonun yazılımını indiremeyeceğiz. Bu güncelleme de telefonu Flashlama olayını kaldırmak için olabilir. Benden size tavsiye bu ay sonuna kadar Nokia telefonunuzun yazılım dosyalarını bilgisayarınıza indirin. Eğer bir sorun olursa o dosyalarla Flash atarsınız telefona.

Teşekkür ederim
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Arkadaşlar size burdan haber vermiş oluyim, bu ay sonuna kadar Navifirm programı kapanıyor. Yani artık istediğimiz zaman Nokia'nın server'larından istediğimiz Nokia telefonun yazılımını indiremeyeceğiz. Bu güncelleme de telefonu Flashlama olayını kaldırmak için olabilir. Benden size tavsiye bu ay sonuna kadar Nokia telefonunuzun yazılım dosyalarını bilgisayarınıza indirin. Eğer bir sorun olursa o dosyalarla Flash atarsınız telefona.
Bilgi için teşekkürler, hemen hemen bütün orj.fw'ler forumda mevcut...
 
caglar b

caglar b

Üye
güncellemenin sonuçlarını 808 kullanıcıları yazarsa bizde fikir sahibi oluruz
 
ANIL

ANIL

Admin
Navifirm kapanacağını nereden öğrendin ben hiç rastlamadım da öyle bir habere kötü olur kapanırsa :hmmm
 

blackcemre

Üye
İnşallah 1.nesillere de gelir güncelleme
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Navifirm kapanacağını nereden öğrendin ben hiç rastlamadım da öyle bir habere kötü olur kapanırsa :hmmm

haber dogru ama kesin degil. Ayrica kapatilacak olan serverlar wp lumia yazilimlarinin oldugu serverlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici


haber dogru ama kesin degil. Ayrica kapatilacak olan serverlar wp lumia yazilimlarinin oldugu serverlar.

Yani bende onu yazcaktım navifirm kapanmaz olmaz öyle şey kapansa kapansa sunucu kapanır programın içinde sunucu yolları var ve zaten kayıtlı program içinde uygulama da sorun olmaz dert etmeyin sadece sunucular kapanırsa kapanır oda gereksiz güncellemeler yoksa kalkıp şuan son yazılım fp2 yi kapatacak değil ya kapatsa bile nokia suite nerden indirip güncelleyecek saçmalık olur ama eskü sürümler kaldırılabilir örnek birinci nesiller içinde son güncelleme refresh kalır öncekiler silinebilir aynı şekilde ikinici nesillerde fp2 kalır önceki sürümler silinebilir e zaten sürüm düşürme olayı yok mantıklı olabilir ki sunucu yollar değişse bile dediğim gibi nokia suite ile fw gene indirilmek zorunda artı nokia suite ile güncelleyenlere bilgisayardan c programdata nokia nokia suite nossu2 yolunda son indirilen fw nin dosyalarını görebilirsiniz hata bu yola cfw dosyaları atıp nokia suite ile cfw yükleyebilirsiniz :) :) :) phonixten korkanlara :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus_ 123, kartal076 ve asigsasi
gardi

gardi

Üye
arkadaşlar benim navifirmde 2 tana white firmware gözüküyor ikisinide indirmem gereklimi yoksa 1 tanesi yeterlimi.
ndt_ea_euro 1_2 tr white (059M7J7)
ndt_ea_euro 1_2 tr white (059M7J7)

neden 2 tane ? yardımcı olurmusunuz?
birde güncelleyen arkadaşlar Değişiklikler ve yenilikler neler
 
Yigit Reyiz

Yigit Reyiz

Üye
conversations.nokia.com/2012/10/02/update-makes-the-nokia-808-pureview-even-better/
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​bize de gelir mi acep güncelleme hiç sanmıyorum :D
 


Üst Alt