Özellik ve performans iyileştirmeleri.Değişiklikler ve yenilikler belli mi acaba?
nokia 603 yok mu
603, 700, 701 için de gelir yakında.nokia 603 yok mu
Arkadaşlar size burdan haber vermiş oluyim, bu ay sonuna kadar Navifirm programı kapanıyor. Yani artık istediğimiz zaman Nokia'nın server'larından istediğimiz Nokia telefonun yazılımını indiremeyeceğiz. Bu güncelleme de telefonu Flashlama olayını kaldırmak için olabilir. Benden size tavsiye bu ay sonuna kadar Nokia telefonunuzun yazılım dosyalarını bilgisayarınıza indirin. Eğer bir sorun olursa o dosyalarla Flash atarsınız telefona.
Bilgi için teşekkürler, hemen hemen bütün orj.fw'ler forumda mevcut...Arkadaşlar size burdan haber vermiş oluyim, bu ay sonuna kadar Navifirm programı kapanıyor. Yani artık istediğimiz zaman Nokia'nın server'larından istediğimiz Nokia telefonun yazılımını indiremeyeceğiz. Bu güncelleme de telefonu Flashlama olayını kaldırmak için olabilir. Benden size tavsiye bu ay sonuna kadar Nokia telefonunuzun yazılım dosyalarını bilgisayarınıza indirin. Eğer bir sorun olursa o dosyalarla Flash atarsınız telefona.
Navifirm kapanacağını nereden öğrendin ben hiç rastlamadım da öyle bir habere kötü olur kapanırsa![]()
haber dogru ama kesin degil. Ayrica kapatilacak olan serverlar wp lumia yazilimlarinin oldugu serverlar.
phonixten korkanlara 
Görürsek söylerizbize de gelir mi acep güncelleme hiç sanmıyorum![]()

