5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ByKatre

ByKatre

Üye
Yükledim Süper Bir Şey O Tema Ne Öyle O Yukarıdaki Temanın İconlarını Senin Temaya Atalım Manyak Olur O Zaman Su An Bile Süper Açılış Animasyon Dalan Hepsi Süper :oke:
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Yükledim Süper Bir Şey O Tema Ne Öyle O Yukarıdaki Temanın İconlarını Senin Temaya Atalım Manyak Olur O Zaman Su An Bile Süper Açılış Animasyon Dalan Hepsi Süper :oke:

:) hehe güle güle kullan


- - - Eklendi - - -

tamam o zaman kardeşim peki sagol emeğine saglık da ileri tamam vs tuşlar o fontla değişirmi peki ? yeterlimi onu cekmem yoksa başka dosya varsa onlarıda cekeyim mi ? bi zahmet
saolasın. fontu al yeterlidir...
 
ersdfqweasdzx

ersdfqweasdzx

Üye






Bunları nasıl kaldırabiliriz kaldırırsak daha gerçekci windows phone olucak :)
 
RecepILHAN89

RecepILHAN89

Üye
haqan bi şey soracam rambo'nun arşivi kullanarak ve ya senin modları kullanarak cfw yapabilir miyim...sade,hızlı ve ,ilginç bi şeyler...
 

çomolokko

Üye
hakan eline sağlık yine şık bi çalışma olmuş senden bi ricam var X6 için bi OFW yapar mısın ? forumda hiç yok X6 için OFW yaparsan duacın olurum şimdiden :tşk:

- - - Eklendi - - -







Bunları nasıl kaldırabiliriz kaldırırsak daha gerçekci windows phone olucak :)

sen burdan mı mesajlaşıyosun ki ? Youlu Contacts diye bi program var harika bişey onu yükle burayla uğraşma link veriyorum YOULU
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
bu aralar çok cfw yaptım uzun bir ara düşünmüyorum ilerde bakarız kardeşim
 
codblackops2

codblackops2

Üye
eline sağlık.. Yalnız konunun sonunda jaf anlatımında son cümledeki symbian belleyi değiştirsen iyi olur :D
 

erdalcevik

Üye
kardeşim desk phone u nasıl kullanabiliriZ
 

saw58

Üye
gardaş 5800 local mode kaldı... napmalıyım adım adım yazarmısın...
 

BaTiqoN

Üye
Windows Phone Clock.rar içindekileri nasıl kurucaz anlamadım
 
delikadir81

delikadir81

Üye
selamun aleyküm allah rağzı olsun çok müthiş bir çalışma olmuş dün geceden beri kullanıyorum tek bir probrlemim oldu tuş kildini aktif ettiğimde biraz zaman sonra akrcapserver gibi bişi yazıyor silik şekilde pil resminin üzerinde ufak bir anahtar gözüküyor ve telefonun ekranı açıkmış gibi duruyor sorun ne dir acaba ....
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
selamun aleyküm allah rağzı olsun çok müthiş bir çalışma olmuş dün geceden beri kullanıyorum tek bir probrlemim oldu tuş kildini aktif ettiğimde biraz zaman sonra akrcapserver gibi bişi yazıyor silik şekilde pil resminin üzerinde ufak bir anahtar gözüküyor ve telefonun ekranı açıkmış gibi duruyor sorun ne dir acaba ....
a.selam. ricca ederim. yazılımı attıktan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendirdinmi?
 
nefrt

nefrt

Üye
local mode de kalmasının sebebi nokia suitten kaynaklanıyo. iobit uninstalleri yükle nokia suitin bütün herşeyini sil ve yazılımı tekrar at tmmdır :D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
local mode de kalmasının sebebi nokia suitten kaynaklanıyo. iobit uninstalleri yükle nokia suitin bütün herşeyini sil ve yazılımı tekrar at tmmdır :D

bununla uğraşıcağına bataryayı söküp taksın telefonu açsın daha iyi :D
 
delikadir81

delikadir81

Üye
iki cihaza kurdum iki cihazında hafıza kartını biçimlendirdim hard format atmamıştım sadece bir cihazda yapıyor
 


Üst Alt