papakudioflu
Emekli Yönetici
Siyah Lumia olsun![]()
620,820&920 hangisi olsun

Siyah Lumia olsun![]()

Siyah Lumia olsun![]()
Ben baldıza düşünüyorum![]()

920 olsun barim
620,820&920 hangisi olsun![]()
:yok yok değil
ablacım yoksa sende buradakilerden birinin baldızımısın

Abi ben senin yıllar önce kaybolan baldızınım Telefon içinse Beyaz al.![]()

Abi ben senin yıllar önce kaybolan baldızınım Telefon içinse Beyaz al.![]()
........
.......
.....
...
Tammam baldız.
Arkadaşlar tekliflere açığım. Bana Lumia alanın baldızı olabilirim.

bana da biri hediye etsin yeaww![]()

teşekkürler elime geçsin de çok mutlu olacamHadi hayırlı olsun İbrahim muradına erdin nihayetinde.![]()
