LG'den Apple'a Reklamlı Gönderme !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
LG'den Apple'a Reklamlı Gönderme !
LG'nin Kore'de Yayınlanan Yeni Reklam Afişleri Apple'ı Kızdıracak !




Akıllı telefon sektörü oldukça hızlı gelişiyor bununla beraber firmalarında politikası ona göre şekil alıyor.

Öyle
ki Apple'ın iPhone'u ile uğraşan Samsung, yanına
arkadaş edinmişe benziyor.

Reklamlarında iPhone'a gönderme yapan Samsung rekabeti hızlandırmıştı.

Şimdi bu çekişmeye başka bir firma da karıştı. Korea
Times'ın haberine göre LG tarafından hazırlanan
yeni LG Optimus G reklamı, hemen her medya
kuruluşundaki yerini aldı. Gazete sayfalarında, dergilerde ve çeşitli halka açık yerlerde gösterilen
bu afiş,Apple'ı kızdıracak gibi görünüyor.

Reklamda görüldüğü üzere iPhone elmayı 2'ye bölüyor.



Üzerinde de şu yazı mevcut :


"Bir anlık karar, size iki seneye mal olabilir"

İki senelik anlaşmalar ile satın alınan akıllı telefonlara gönderme yaparak,
iPhone'un elma dilimlemekten başka hiçbir işe yaramadığını dile getiriyor.

Sizce burada ne demek istemiş olabilir arkadaşlar ?


MaxiCep Furkan Emekli
 


MrExpert

MrExpert

Üye
Güzel reklammış :D:D
 
Türe

Türe

Üye
:tşk: abi bu gidişle o olacak zaten :ehe
 

jetpackjoyride

Üye
lgde gelişmeye açık firma bi samsung olabilir
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi


adamlar klon fanlarıyla götürüyor parayı :ehe

Aynen aslında Telefon üretmesine bile gerek yok sırf davalarla kazandığı para birçok telefon üreticisinin gelirlerinden fazla .
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Telefon sektörü bence gereğinden fazla hızlı gelişiyor. İlerleyen zamanlarda yenilikler elbette olacaktır ve bence Apple bunun altında kalmaz.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Evet orası öyle. Aslında daha iyi yapması lazım çünkü çok az sayıda telefon çıkarıyor ve üzerinden belli bir süre geçiyor. Yani o geçen sürede üzerine fark yapacak birşeyler katması lazım. He bu işi Samsung yapsa normal karşılarım çünkü Piyasada 1 numara. Tersine Apple yapıyor.
 
Türe

Türe

Üye
Evet orası öyle. Aslında daha iyi yapması lazım çünkü çok az sayıda telefon çıkarıyor ve üzerinden belli bir süre geçiyor. Yani o geçen sürede üzerine fark yapacak birşeyler katması lazım. He bu işi Samsung yapsa normal karşılarım çünkü Piyasada 1 numara. Tersine Apple yapıyor.

Aynen :good:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Apple'da Davalarda yenilik yapıyor :ehe
 
whatthef.

whatthef.

Üye
Bence mesaj iyi. :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:aha: :kıskıs: reklama bittim yaa güzel bir gönderme olmuş :kıskıs: haber için :tşk: kardeşim :tebessüm:
 
esokmen

esokmen

Üye
On numara reklam
 
alaStar

alaStar

Üye
Nokia samsung derken lg de katıldı bu kervan a desene :ehe haber için :tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt