Furkan Emekli
Üye
LG'den Apple'a Reklamlı Gönderme !
LG'nin Kore'de Yayınlanan Yeni Reklam Afişleri Apple'ı Kızdıracak !
Akıllı telefon sektörü oldukça hızlı gelişiyor bununla beraber firmalarında politikası ona göre şekil alıyor.
Öyle
ki Apple'ın iPhone'u ile uğraşan Samsung, yanına
arkadaş edinmişe benziyor.
Reklamlarında iPhone'a gönderme yapan Samsung rekabeti hızlandırmıştı.
Şimdi bu çekişmeye başka bir firma da karıştı. Korea
Times'ın haberine göre LG tarafından hazırlanan
yeni LG Optimus G reklamı, hemen her medya
kuruluşundaki yerini aldı. Gazete sayfalarında, dergilerde ve çeşitli halka açık yerlerde gösterilen
bu afiş,Apple'ı kızdıracak gibi görünüyor.
Reklamda görüldüğü üzere iPhone elmayı 2'ye bölüyor.
Üzerinde de şu yazı mevcut :
"Bir anlık karar, size iki seneye mal olabilir"
İki senelik anlaşmalar ile satın alınan akıllı telefonlara gönderme yaparak,
iPhone'un elma dilimlemekten başka hiçbir işe yaramadığını dile getiriyor.
Sizce burada ne demek istemiş olabilir arkadaşlar ?
MaxiCep Furkan Emekli
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Akıllı telefon sektörü oldukça hızlı gelişiyor bununla beraber firmalarında politikası ona göre şekil alıyor.
Öyle
ki Apple'ın iPhone'u ile uğraşan Samsung, yanına
arkadaş edinmişe benziyor.
Reklamlarında iPhone'a gönderme yapan Samsung rekabeti hızlandırmıştı.
Şimdi bu çekişmeye başka bir firma da karıştı. Korea
Times'ın haberine göre LG tarafından hazırlanan
yeni LG Optimus G reklamı, hemen her medya
kuruluşundaki yerini aldı. Gazete sayfalarında, dergilerde ve çeşitli halka açık yerlerde gösterilen
bu afiş,Apple'ı kızdıracak gibi görünüyor.
Reklamda görüldüğü üzere iPhone elmayı 2'ye bölüyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Üzerinde de şu yazı mevcut :
"Bir anlık karar, size iki seneye mal olabilir"
İki senelik anlaşmalar ile satın alınan akıllı telefonlara gönderme yaparak,
iPhone'un elma dilimlemekten başka hiçbir işe yaramadığını dile getiriyor.
Sizce burada ne demek istemiş olabilir arkadaşlar ?
MaxiCep Furkan Emekli

abi bu gidişle o olacak zaten 
Sonra diyorlar ki Apple niye dava açıyor
O değil de yenilikçi apple istiyoruz 
5 in 4s ten farkı yok nerdeyse
reklama bittim yaa güzel bir gönderme olmuş 
