1000 TL civarı Telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
özellikleri hakkında detaylı bilgi varmı varsa paylaşırmısın


Nokia'nın Lumia 620'sine şöyle bir bakalım. Lumia'nın bu serisinde de Windows 8 Yüklü. (115.4 x 61.1 x 11 mm) Boyutlarında ve 127Gr ağırlığında bir ürün.
Cihazın 3.8 inçlik çok abartılı olmayanekran büyüklüğü var. 480x800 Çözünürlüğe sahip ayrıca 246ppi . Ekranın yapısında TFT teknolojisi kullanılmış. Konuşma süresi Nokia'nınönem verdiği bir husustur dolayısıyla 14 saat konuşma süresinin olduğunu söylüyor. Ancak 3G ile görüşüldüğünde bu rakam 9'a düşüyor. ( 1300mAh Bataryası olduğuhalde.)
Qualcomm Snapdragon S4 Çift çekirdek 1000 mHz işlemcisi var. Adreno 305 Grafik işlemcisi ve de 512MB Ram'i bulunmakta. 8GB dahili hafızası var SD kartlar ile hafızası arttırılabiliyor tabiki.
Cihazda 5 Megapiksel 1280x720 (720p HD) (30 fps) Kamera bulunmaktadır. Ön kamerası ise 0.3 megapixels VGA ile 3G ile görüşmelerde kullanılabiliyor. Bluetooth 3.0 ve 802 WiFi bağlantısı mevcut.

Google arama sonuçlarından elde edilen bilgi bu kadar.
 


4MaGuS

4MaGuS

Üye
    Konu Sahibi



Nokia'nın Lumia 620'sine şöyle bir bakalım. Lumia'nın bu serisinde de Windows 8 Yüklü. (115.4 x 61.1 x 11 mm) Boyutlarında ve 127Gr ağırlığında bir ürün.
Cihazın 3.8 inçlik çok abartılı olmayanekran büyüklüğü var. 480x800 Çözünürlüğe sahip ayrıca 246ppi . Ekranın yapısında TFT teknolojisi kullanılmış. Konuşma süresi Nokia'nınönem verdiği bir husustur dolayısıyla 14 saat konuşma süresinin olduğunu söylüyor. Ancak 3G ile görüşüldüğünde bu rakam 9'a düşüyor. ( 1300mAh Bataryası olduğuhalde.)
Qualcomm Snapdragon S4 Çift çekirdek 1000 mHz işlemcisi var. Adreno 305 Grafik işlemcisi ve de 512MB Ram'i bulunmakta. 8GB dahili hafızası var SD kartlar ile hafızası arttırılabiliyor tabiki.
Cihazda 5 Megapiksel 1280x720 (720p HD) (30 fps) Kamera bulunmaktadır. Ön kamerası ise 0.3 megapixels VGA ile 3G ile görüşmelerde kullanılabiliyor. Bluetooth 3.0 ve 802 WiFi bağlantısı mevcut.

Google arama sonuçlarından elde edilen bilgi bu kadar.
teşekkürler kardeş bu telefon ne zaman çıkması bekleniyor acaba bilgin varmı o konudada

- - - Eklendi - - -

bakalım ya fiyat konusunda indirimli bulursam lumina 820 de alabilirim 620 ile farkları varda nesye herkeze teşekkürler bu arada önerileriniz için
 

osmndmr.32

Üye
galaxy s2 :)
 

MaxicepManyagı

Üye
s2 al kardeş dual-core işlemcisi var her türlü işini görür.. Hayılı olsun şimdiden
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
teşekkürler kardeş bu telefon ne zaman çıkması bekleniyor acaba bilgin varmı o konudada
Yeni yılın ilk çeyreğinde çıkacak diye biliyorum.

Yurt dışı çıkış fiyatı 249 $ Türkiye fiyatı tahmini (vergiler+haraçlar ile) 500-700 tl arasında olur.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
s3 mini veya s2 diyorm :D
 

Benzer Konular

Modafone
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Teknolojihastası
Cevap
22
Görüntüleme
3K
Cevap
34
Görüntüleme
2K
ANIL


Üst Alt