lumia 920de dns ayarı değiştirmek

Sponsorlu Bağlantılar

saynesim

saynesim

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920de dns ayarı değiştirmek
Arkadaşlar lumia 920de dns ayarını nasıl değişiyor bilgisi olan varmı
 


komando04

komando04

Üye
neden değiştireceksin kardeşim bildiğim kadarı ile sistem izin vermiyor
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Gerek duyulmadığı için daha uğraşan olmadı...
 

for_rock

Üye
Arkadaşlar bişey sormuş, bilenler konuşsun.
Bilmeyenler, "gerek duyulmadı, neden değiştircen falan" gibi yorumlar yapmasın. Burda bilgi paylaşımı için varız, kime gerek olup olmadığını tartışmıyoruz
 
komando04

komando04

Üye
Arkadaşlar bişey sormuş, bilenler konuşsun.
Bilmeyenler, "gerek duyulmadı, neden değiştircen falan" gibi yorumlar yapmasın. Burda bilgi paylaşımı için varız, kime gerek olup olmadığını tartışmıyoruz

kardeşim insanlar arasındaki kimin kimle nasıl diyalog kuracağına kimse karar veremez.sen gelmiş burada artist gibi konuşuyorsun,aynısını konuyu açan arkadaşım söyleseydi saygı duyardım sen kim oluyorsun da bu tepkiyi veriyorsun.sabah sabah adamı sinir ediyorsun tövbe tövbe neden değiştirecek belki ona göre bir şey söyleyeceğiz
 
ecel54

ecel54

Üye
wifi içinmi hat içinmi
 

for_rock

Üye
DNS değiştirmek mümkün değil. DNS yazabileceğiniz bir ekran olsa da, IP adresi yazacağınız kutucuklar kullanılamıyor. Neden böyle bir kısıtlamaya gidilmiş çözemedik.

Kaynak: Başka Bir Site

"komando04" seninle tartışmaya girmiycem. seviye düşürmeye gerek yok.
 
ecel54

ecel54

Üye
şimdi baktın wifi ilede olnuyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Explorer'da "Anasayfa/Giriş Sayfası" ayarlama ve "Anasayfaya dön" düğmesi de yok sanırım.
Can sıkıcı :dry:
 

for_rock

Üye
Anasayfa yok ama istediğin bir sayfayı "Başlangıç ekranına sabitle" diyerek direk o sayfaya girebilirsin Ben google yaptım örneğin. Caps aşağıda

 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Anasayfa yok ama istediğin bir sayfayı "Başlangıç ekranına sabitle" diyerek direk o sayfaya girebilirsin Ben google yaptım örneğin. Caps aşağıda

Öyle oluyor da direk kendisinde olmaması kötü :dry:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Tartismaya Gerek Yok ..
Olmuyor Kardesim Maalesef ..
 
komando04

komando04

Üye
hayırlısı olsun o zaman ne diyelim
 

HalfEvil333

Üye
nokia ya geri bildirim yapalım arkadaşlar bulduğumuz eksiklikleri yazalım ki belki güncelleme ile düzeltirler
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben fırsat buldukça Amerika sitesine eleştirel geri bildirimler atıyorum.
Umarım dikkate alırlar.
 


Üst Alt