Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
rkadaslar surprizim.var flash player google playde tekrar gelmis yuklemek isteyen google playde flash player diye arasin adobe olani
 


loley00

Üye
Arkadaslar romu bastan kurcam ama kendime gore bazi ozellestirmeler ve sistem ayrlari var onlari yedekleyebilecegim bi uygulama varmi?
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
rkadaslar surprizim.var flash player google playde tekrar gelmis yuklemek isteyen google playde flash player diye arasin adobe olani

Vay be harbiden gelmiş markete tekrardan :) Güncelledim hemen :)
Yeni versiyon 11.1.115.34 oldu
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar romu bastan kurcam ama kendime gore bazi ozellestirmeler ve sistem ayrlari var onlari yedekleyebilecegim bi uygulama varmi?

cwm ile yedek al.Romu silip yeniden yükle sonra 'backup and restore/advenced restore/restore data' ile ayarlarınız uygulamalariniz yani bütün kişisel verileriniz geri gelir
 
shn.dogan

shn.dogan

Üye
Ya arkadaşlar ben dün aksam mod 9 yükledim cok memnunum emeği gecen herkeze çok teşekkür ederim. sadece kafama kies'e baglananama takıldı dün aksamdan beri deniyorum baglanmıyor. yedeklerim hep ondaydı (msj reh ) ben mi yapamıyorum yoksa kiesle ilgili bir sıkıntımı var.
 

ayhanbolat

Üye
teşekürler sadık bey. kernel bu romda yok değilmi? yani kernel içinde gelmiyormu rom un?
 
knight97

knight97

Üye
teşekürler sadık bey. kernel bu romda yok değilmi? yani kernel içinde gelmiyormu rom un?

Evet bu mod icin ekstra kernel kurman gerekme
Zaten kendisinde 2.6 kerneli bulunuyor.

- - - Eklendi - - -

Sadık abi bi sorum olcak gelistrici seceneklerinden gpu olusturmayi zorla isaretini kaldiram 3d oyun performansini ne yonde etkiler?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
demek radio, goruntulu gorusmeden sonra mmsten de vagecmemiz gerekiyor. varsin olsun skinti yok cm9a devam

Aslında herkes mms çalışıyor diyor hatta alpha 3 te falan bende de çalışıyordu sonra apnleri kaybettim bir daha çalıştıramadim.Ama pek kullandığım birşey olmadığı için önemsemedim.Radyo için ise sprit fm programını ama konuda verdim.Kurun ve yazılı ayarları yapın çalışıyor.

- - - Eklendi - - -

Ya arkadaşlar ben dün aksam mod 9 yükledim cok memnunum emeği gecen herkeze çok teşekkür ederim. sadece kafama kies'e baglananama takıldı dün aksamdan beri deniyorum baglanmıyor. yedeklerim hep ondaydı (msj reh ) ben mi yapamıyorum yoksa kiesle ilgili bir sıkıntımı var.

cm 9 kullanacaksanız kiesi unutun görmez.

- - - Eklendi - - -

Evet bu mod icin ekstra kernel kurman gerekme
Zaten kendisinde 2.6 kerneli bulunuyor.

- - - Eklendi - - -

Sadık abi bi sorum olcak gelistrici seceneklerinden gpu olusturmayi zorla isaretini kaldiram 3d oyun performansini ne yonde etkiler?

Bu performansı pek etkileyen bir seçenek değil aslında.Bu seçenek sadece gpu yu daha kaliteli görüntü üretmesi için zorluyor.Gpu yu normal şartlarda bile çok zorlayan kendi kalitesi zaten yüksek olan oyunlarla performans düşümü yapabilir ama orta seviye oyunlarda sıkıntı yapmaz.
 
knight97

knight97

Üye
harici sd kartımı nasıl bicimlendiririm cm9 da?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
harici sd kartımı nasıl bicimlendiririm cm9 da?
cmwden maunt storege format externalsd kart yada ayarlar depolama sdkart'a gel bağlantıyı kes de sonra yeni çıkan yerde biçimlendir yazıyo ordanda biçimlendir
 
KENY15

KENY15

Üye
problem veriyor rom dosyasını yüklerken out of bilmem ne yazıyor hatırlayamadım
 

dirlik50

Üye
iyi günler.Abicim ben CMW yükleyemiyorum yardım edin linkteki 2. seyi inidiriyorum ama ilk olan inmiyor 7,7 mb olan çok yavas yukleniyor ve kalıyor belli bir süre sonra ag hatası diyo 2.yöntemi anlayamadım adb filan diyor.bana video lu cevap verebilirseniz çok sevinirim telefon rootludur. (GALAXY W)


Çok Teşekkür Ederim Şimdiden ...


 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya abicim 2. yöntem çok basit onu uyguluyucaksın aslında birinci yol dahada basit
 
spazmol

spazmol

Üye
iyi günler.Abicim ben CMW yükleyemiyorum yardım edin linkteki 2. seyi inidiriyorum ama ilk olan inmiyor 7,7 mb olan çok yavas yukleniyor ve kalıyor belli bir süre sonra ag hatası diyo 2.yöntemi anlayamadım adb filan diyor.bana video lu cevap verebilirseniz çok sevinirim telefon rootludur. (GALAXY W)


Çok Teşekkür Ederim Şimdiden ...



Rom manager kullanabilirsin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Rom manager hatırladığım kadarıyla galaxy w için ise yaramıyordu güncellendi mi?

- - - Eklendi - - -

iyi günler.Abicim ben CMW yükleyemiyorum yardım edin linkteki 2. seyi inidiriyorum ama ilk olan inmiyor 7,7 mb olan çok yavas yukleniyor ve kalıyor belli bir süre sonra ag hatası diyo 2.yöntemi anlayamadım adb filan diyor.bana video lu cevap verebilirseniz çok sevinirim telefon rootludur. (GALAXY W)


Çok Teşekkür Ederim Şimdiden ...



Özelden de belirttim burdanda söyleyeyim.CMW değil CWM.Eğer çözüm bulamaz iseniz haftasonu konuya resimli anlatım ekleyeceğim onu bekleyebilirsiniz.
 

barut24

Üye
efendim ben bunu en kolay nasil yapabilirim telefondan fazla birsey anlamam da
 

calbudak

Üye
Çok güzel, çok hızlı ve şarj dostu.
herkes kursun derim...
Emeği geçen herkesten Allah razı olsun...
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
Kamera çok kötü oldu onun için bi fix paketi felan yok mu
 


Üst Alt