Windows Phone'u ilk kez Kopyaladılar !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone'u ilk kez Kopyaladılar !


Genelde alışık olduğumuz Android veya iOS
cihazlarından ziyade bu sefer kopyalanan Windows Phone oldu. Hintli telefon üreticisi Lemon Mobiles, Windows Phone'un çakması
olan işletim sistemi ile donatılmış Lemon T109'u
piyasaya sundu. Tabi ki cihazdaki işletim sistemi
Windows Phone değil ; ama görünüm açısından
bir hayli "esinlenildiği" kesin! Lemon Dual SIM Mobile T109 "müthiş"
özellikleriyle dikkat çekiyor. Cihaz 3,4 inç "yüksek
çözünürlüklü" HVGA ekranı, 1,200 mAH pili ve 1,3
megapiksel "arka" kamerasıyla oldukça
donanımlı görünüyor; tabi birkaç yıl öncesine
göre... Ayrıca cihaza ismini veren çift sim kart özelliğinden bahsetmemek olmaz. Bir adet hediye kol saati ve 4 GB microSD kartla gelen bu "son teknoloji" cep telofonu 2,999 rupi,
yani 55 dolardan satılıyor. Belki de Lemon
Phone'un vaad ettiği en olumlu şey, Microsoft için işlerin yolunda gittiğini göstermesi. Zira pazar payı diğer işletim sistemlerine göre bir
hayli düşük olan Windows Phone, ilk kez taklit
edilmiş oldu.

Alıntı : Chip
 


PremiumWork

PremiumWork

Üye
Bilgilendirme için :tşk:
 
komando04

komando04

Üye
teşekkürler güzel haber bu
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Rica Ederim arkadaşlar.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
10-15 gün önce chip'in sitesinde haber olmuştu sanırım bu olay.
Biraz eskidi ama yine de paylaştığın için sağol.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Evet chip'te vardı ama görmeyenler için burada paylaştım.

Rica ederim
 

IVI-Elia

Üye
:tşk:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Sağol abi :tebessüm:
 

uMTOku

Üye
Sadece kullanıcıların değil telefon üreticilerinin de beğendiği anlamına gelir bu
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
besim.farhan

besim.farhan

Üye
daha çook çıkar:)
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Gayet cazip saat bile veriyolar
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ztn ya çinliler ya hintliler :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt