Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Dejavuex

Dejavuex

Üye
Ben de karsilasmadim hic. Arkaplanda acik uygulama kalirsa yapabilir. Advanced Task Killer Pro kur. Yarim saatte bir temizlemeye ayarla bi daha olmaz buyuk ihtimal

yarım saate bir temizleme mi onu nasıl yapıyoruz ?
 


f_conq

f_conq

Üye
sen romu tekrar kurucaksın ama sd kartı felan biçimlendir format system adımını ve bütün anlatılanları yap

sd karti formatlamak disinda butun anlatilanlari eksiksiz yaptim videodaki, orada sd karti formatlama islemi yoktu yanilmiyorsam. ama romu kurduktan sonra formatladim fayda etmedi. birde cwm den sd karti formatladiktan sonra romu nerden kurcaz ex_sd den mi?
 

Colonya

Üye
Arkadaslar bu cm romlar cok guzelde ciktigindan beri ugrasiyorum şu msj yazarken tuşlara basınca titremesini kapatamadim nasil kapatilacagini bilen varmi birde mesajlasmayi baloncuklu olarak yapabilirmiyiz.yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Arkadaslar bu cm romlar cok guzelde ciktigindan beri ugrasiyorum şu msj yazarken tuşlara basınca titremesini kapatamadim nasil kapatilacagini bilen varmi birde mesajlasmayi baloncuklu olarak yapabilirmiyiz.yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Ayarlara gir. Dil ve giris ayarlarina gir. Orda android klavyesi yazar. Yanindaki ayarlar simgesine dokun karsina cikan yerde tusa basildiginda titret tikini kaldir tamamdir. Boloncuk seklinde mesajlasmak icin go sms tarzi program yuklemelisin. Kendisinde yok
 

Colonya

Üye
Ayarlara gir. Dil ve giris ayarlarina gir. Orda android klavyesi yazar. Yanindaki ayarlar simgesine dokun karsina cikan yerde tusa basildiginda titret tikini kaldir tamamdir. Boloncuk seklinde mesajlasmak icin go sms tarzi program yuklemelisin. Kendisinde yok


Tamamdir oldu.Teşekkürler
 

loley00

Üye
Sizce cm9 yarn cikacak olan gta vice cityi acarmi :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Sizce cm9 yarn cikacak olan gta vice cityi acarmi :)
açarda bence 3.52 kernel + linaro
ile kat kat daha performanslı oynarsın tabi şu anda kaldırır

- - - Eklendi - - -

sd karti formatlamak disinda butun anlatilanlari eksiksiz yaptim videodaki, orada sd karti formatlama islemi yoktu yanilmiyorsam. ama romu kurduktan sonra formatladim fayda etmedi. birde cwm den sd karti formatladiktan sonra romu nerden kurcaz ex_sd den mi?
:D önce sd kartı biçimlendir temizle sonra rom dosyasını at yada istersen ext sd den yükle karar senin
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya beyler güncellemeye kaç gün kaldı bilen varmı sadık hocam demişken jb bölümüne güncelleme bilgileri yazın devamlı güncelleyin :D meraktan çatlıyoruz

- - - Eklendi - - -

şunuda belirtiyim kernel 3.52den 3.53 yükseltmiş
 
erdi_s

erdi_s

Üye
ya beyler güncellemeye kaç gün kaldı bilen varmı sadık hocam demişken jb bölümüne güncelleme bilgileri yazın devamlı güncelleyin :D meraktan çatlıyoruz

- - - Eklendi - - -

şunuda belirtiyim kernel 3.52den 3.53 yükseltmiş

Bu kerneli kendimiz mi yuklicez yoksa guncelleme mi yapcaklar
 
f_conq

f_conq

Üye
Tek sorun ekran kilidi kapalı iken telefon 2-3 dk da bir ekran ışığını açıp 10-15 sn sonra kapatıyor sürekli yapıyor bunu sizde de bu böyle mi yoksa yanlış bişey mi yaptım yada bu soruna neden olan bir uygulama mı var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

Muhtemelen sıkıntıyı çözdüm screen off and lock diye bir program kullanıyorum ekran kilidi kısayolu ekranı bu program ile kilitleyince ışığı kafasına göre yakıp kapatıyor normal kilit tuşu ile kilitleyince sıkıntı olmuyor. Bir kaç gün daha deneyip neticeyi yazacağım. Romu baştan kurmama gerek kalmadı galiba... Herkese yardımları için teşekkürler...
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet öyle ama 2 aya yakındır eli kulağında
 

loley00

Üye
Aynn ha cikti ha cikacak derken 2 ay oldu
 
f_conq

f_conq

Üye
Dostlar bahsettiginiz kernel nedir ne ise yarar bize faydasi ne olur ve nasil yuklenir cahilligimi giderecek arkadaslara tesekkurler...
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
valla hee çıkıyosa çıksın günde 10 defa konuları kontrol ediyorm hep :D
 

loley00

Üye
10 mu 15 mi :)
 


Üst Alt