lumia & 808 in kamerası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karadag63

karadag63

Üye
    Konu Sahibi
lumia & 808 in kamerası
arkadaşlar sizce nokia, lumialar içinde 808 de kullandığı 41mp i kullanır mi . Yani 8.7 azdir demiyorum ama 808 dekini kullanma ihtimali var midir acaba :)
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
O sensörü olduğu gibi lumiaya takmaya çalışsa cihazın tipi tamamen kayar.kamera konusunda lumia gayet yeterli seviyede
 
SheFy

SheFy

Üye
eger farkli tasarimla cikarsa ki.cikacak buyuk.ihtimal 20mp ustu.kamera koyabilir. yeni nesil lumialarda
 
Lumiance

Lumiance

Üye
çektiğiniz fotoğraflarla bina duvarı kaplamayı düşünmüyorsanız amatör fotoğrafçılar için 14 mp'in tatmin edici olabileceği kanısındayım.
 
karadag63

karadag63

Üye
    Konu Sahibi
lumia nin kamerasını denemeye fırsatm olmadı ama geçen gün 808 ile fotoğraf çektim dehşet fotoğraf çekiyo :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
12mp pureview yapilsa fazla bile gelir.
 
droidçi

droidçi

Üye
820 'nin kamerasıda 920 gibi mi acaba
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayir 820'de pureview yok 8mp kamerasi var.
 
komando04

komando04

Üye
ya arkadaşlar lumiada konuşurken müzik dinlenmiyor Ali abi sendede öylemi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
nasil yani konuşurken muzik dinlenmiyor:allalla:
 
nadir_89

nadir_89

Üye
lumia 920 ile çektiğim bir foto bu fotoyu akşam çektim ve çektiğim sırada çıplak gözle köprü görünmüyordu karanlıkta :)



bu da aynı manzaranın gündüz çekimi

 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia 920 ile çektiğim bir foto bu fotoyu akşam çektim ve çektiğim sırada çıplak gözle köprü görünmüyordu karanlıkta :)



bu da aynı manzaranın gündüz çekimi


gercekten cok iyi. Gunduz cekimleri daha iyi olabilirdi ama guncellemeden sonra o da gelişicektir.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
12mp pureview yapilsa fazla bile gelir.
sana tamamen katılıyorum bir şey sorucam ya mesala bende N8 var pc ye attınca resimleri çok yaklaştırdığıma bozulma oluyor ama normal foto makinesinde bu bozulma olmuyor bunun MP le alakası yok sanırım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sana tamamen katılıyorum bir şey sorucam ya mesala bende N8 var pc ye attınca resimleri çok yaklaştırdığıma bozulma oluyor ama normal foto makinesinde bu bozulma olmuyor bunun MP le alakası yok sanırım

lens ve mp ile alakali. Mp resmin ne kadar buyutulebilecegini gosteriyor. Mesela n8 ile iyi cekilmiş bir resmi 30x40cm bir tablo yapabilirsiniz.
 
Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
ya arkadaşlar lumiada konuşurken müzik dinlenmiyor Ali abi sendede öylemi

biz bi ara denedik. Arkadaşın galaxy ace'i, diğerinin iphone'u, benim eski 6500slide cihazımda. Yok kardeş hiçbiri arama sırasında müzik açmıyor. Varsa da ben görmedim.
 
Lumiance

Lumiance

Üye
5800 açıyodu. Yanlışlıkla keşfetmiştim
 
ecel54

ecel54

Üye
6220c ve 5800 ile açmıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt