Galaxy Wonder oyunlar kasiyor.

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Sistem özellikleri çok parlak değilki zaten.Fazla bir şey beklememek lazım...
ama kasmaya başlasa hemen kasardı diye düşünüyorum.ısındıktan sonra kasmaya başlaması işlemciye yönelik bir sorunun olduğunu gösteriyor :)
 


soysal3442

Üye
Hocam bende yeni aldım Galaxy wonder dediğiniz oyunlarda 2 tanesini (Bellek yetmediği için :) ) yükledim hafif kasmalar olsada rahatça oynanıyor. Sizin cihazda bi problem olabilir.
Yüklediğim oyunlar;
-Mass Effect İnfiltrator
-ShadowGun
 

burc07

Üye
Kasma şikayeti olan arkadaşlar WONDER kullanıcısıyım ve telefonumda
-PES 12
-ASPHALT 6
-BATMAN RİSES
-FİFA 12
-RASİNG THUNDER 2
-NFS SHİFT
-TAMPPLE RUN
oynuyorum hiç kasma takılma ısınma sorunu yaşamadan.
Diceksinizki mümkün değil.Evet Mümkün şu adımları yaparsanız kesinlikle kasmicaktır.
1-Telefonunuza ADVANCED TASK KİLLER kurun
2-task killerı açın ayarlara girin
3-Auto kill/Auto Kill Level i açıp "CRAZY" yi seçin
4-Security Leveli "LOW" olarak ayarlayın
5-Auto Startı tikleyin
6-Uygulamayı kapatmadan arka planda çalıştırın
7-Widgetini ana ekrana koyun(oyunları oynadıktan sonra çıktığınızda ana ekrandaki widgete birkere dokunun)
Bunları yaptığınız taktirde oyunlarınızda kasma ve cihazınızda (Şarj halindeyken hariç) ısınmanın ortadan kalktığını göreceksiziniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi

groupertekin

Üye
Sistem özellikleri çok parlak değilki zaten.Fazla bir şey beklememek lazım...


Dostum C6-01 kullanıp Galaxy W'ye laf atman güldürdü bayağı beni.1.4 ghzyi yaşa önce :)

Raminde sorun vardır yüksekte çalışıyordur.telefonda yüklü olan programları hafıza kartına taşı eğer düzelmezse servise ver yazılımı bi güncellesinler düzelir
 
cortex47

cortex47

Üye
Dostum C6-01 kullanıp Galaxy W'ye laf atman güldürdü bayağı beni.1.4 ghzyi yaşa önce :)

Raminde sorun vardır yüksekte çalışıyordur.telefonda yüklü olan programları hafıza kartına taşı eğer düzelmezse servise ver yazılımı bi güncellesinler düzelir

Sanki sen yaşıyorsun da. C6-01 680 yaşıyorsa sen anca 800 yaşıyorsun. Android böyle çalışıyor çünkü.
 

slphdd

Üye
Merhaba,

Öncelikle galaxy wonder kullanıyorum bilgireyim.GTA 3 , Dungeon Hunter 3 , Modern combat3 , Nova3 bu oyunların hepsi benim telefonumda mevcut ve herhangi bir kasma olmuyor yani çok ama çok nadir kasmalar oluyor bilgine.

 

Kerim.336

Üye
Ben benim wonder da stok rom da real racing2,modern combat2,asphalt6 gibi oyunlari oyunlari rahatca oynuyodum.baska romlardada dungeon hunter3u denedim o da rahat oynaniyordu.telefonu fabrika ayarlarina dondurursen sorunun gecer diye dusunuyorum.cunku bi ara bende temple run falan kasiyodu.fabrika ayarlarina dondurdum duzeldi

- - - Eklendi - - -

Merhaba,

Öncelikle galaxy wonder kullanıyorum bilgireyim.GTA 3 , Dungeon Hunter 3 , Modern combat3 , Nova3 bu oyunların hepsi benim telefonumda mevcut ve herhangi bir kasma olmuyor yani çok ama çok nadir kasmalar oluyor bilgine.

O oyunlari nerden indirdin?link verirsen cok sevinirim:)
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
Kasma şikayeti olan arkadaşlar WONDER kullanıcısıyım ve telefonumda
-PES 12
-ASPHALT 6
-BATMAN RİSES
-FİFA 12
-RASİNG THUNDER 2
-NFS SHİFT
-TAMPPLE RUN
oynuyorum hiç kasma takılma ısınma sorunu yaşamadan.
Diceksinizki mümkün değil.Evet Mümkün şu adımları yaparsanız kesinlikle kasmicaktır.
1-Telefonunuza ADVANCED TASK KİLLER kurun
2-task killerı açın ayarlara girin
3-Auto kill/Auto Kill Level i açıp "CRAZY" yi seçin
4-Security Leveli "LOW" olarak ayarlayın
5-Auto Startı tikleyin
6-Uygulamayı kapatmadan arka planda çalıştırın
7-Widgetini ana ekrana koyun(oyunları oynadıktan sonra çıktığınızda ana ekrandaki widgete birkere dokunun)
Bunları yaptığınız taktirde oyunlarınızda kasma ve cihazınızda (Şarj halindeyken hariç) ısınmanın ortadan kalktığını göreceksiziniz.
dead triggerda gözle görülür performans artışı oldu çok sağol
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
bende hiç böyle bi sorun yok.ayarlardan uygulamalara girip calışan servisleri kapatıyom.nova 2 yi rahatlıkla oynuyorum
 
lolaman

lolaman

Üye
Ben birşey diyeceğim de kızmayın benim şahsi görüşüm bu.Forumda hergün bir Wonder konusu açılıyor bu telefonlarda bence bir sorun var arkadaşımda da wonder var menü arası geçişlerde donuyor ve aldığı ilk hafta daha wonderlar doğan görünümlü şahin gibi bişeyler aslında göründüğü özellikleri veremiyor.Ben olsam tavsiye etmem Neo V veya Xperia U tavsiye ederim.
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
wonderda sorun falan yok aslan gibi telefon
 
lolaman

lolaman

Üye
wonderda sorun falan yok aslan gibi telefon
Ama hergün biri konu açıyor acaba telefonun çözünürlüğüne göre oyun yüklemiyormusunuz yanlış apk dan mı kuruyorsunuz neden oluyor bu sorunlar 1.4ghz havada karada suda açması lazım oyunları.
 

Kerim.336

Üye
Ama hergün biri konu açıyor acaba telefonun çözünürlüğüne göre oyun yüklemiyormusunuz yanlış apk dan mı kuruyorsunuz neden oluyor bu sorunlar 1.4ghz havada karada suda açması lazım oyunları.
Telefon hakkinda konularin acilmasi telefonun kotu oldugunu belirtmez.arkadasin telefonu kullanmayi bilmiyodur ondandir.benimkinde hic sorun yok
 
alien97

alien97

Üye
Telefonu fabrika ayarlarına döndürün ve sd kartınızı biçimlendirmeyi deneyin.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
Ama hergün biri konu açıyor acaba telefonun çözünürlüğüne göre oyun yüklemiyormusunuz yanlış apk dan mı kuruyorsunuz neden oluyor bu sorunlar 1.4ghz havada karada suda açması lazım oyunları.
bunu bende düşündüm ama sorunun cevabı aslında çok basit: wonder uygun fiyatlı ve iyi donanımlı telefon ve wonder alanlar genelde ilk android telefonarını almış oluyorlar bu yüzden olabilir mesela arkada mesajlar ve facebook açık kalır ve oyun kasar bu çok normal bilmeyenler zamanla öğrenecektir


neo v için niye açmıyolar dersen wonderın kullanıcısı çok daha fazla
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Yasasin wonder!!!!!!!!
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
yaşasın wonder jenerasyonu :D hölööööö
 

nomad2323

Üye
wonder kotü filan deil arkadaslar ama sunu unutmamak gerekki wonder oyun telefonu değil ve yeni nesil oyunları kaldırmaması gayet normaldir
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar

Benzer Konular



Üst Alt