Order & Chaos Online v1.1.4

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


darkmurder

Üye
dostum oyunu internet olmadan oynayabiliyor musun?
 

duranyu

Üye
sadece wifi ile indirsek sd olurmu
 

extra24

Üye
eternety warriors kadar güzelmi bu oyun ?
 

mekanikmen

Üye
Ben indirdim oyun açılıyor touch screen yazısından sonra wifi acık olmasına rağmen no internet gibi bir yazı çıkıyor
 
ege009

ege009

Üye
Bndede oyle bnde oyunu sildim
 
doruk944

doruk944

Üye
Samsung Note 2 de olur mu bu oyun?
 
doruk944

doruk944

Üye
Usta indirdim sd sini attım ona rağmen 17mblik bi dosya indirdi sora ekrana dokun dedi dokundum lisans aranıyor dedi kapandı bidaha açılmıyo oyun napmam gereki şimdiye kadar hangi gl oyununu denediysem lisans hatası verio bi çözmü var mı? (açmayı denerken gameloft ekranında sonra kapanıyo)
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
Usta indirdim sd sini attım ona rağmen 17mblik bi dosya indirdi sora ekrana dokun dedi dokundum lisans aranıyor dedi kapandı bidaha açılmıyo oyun napmam gereki şimdiye kadar hangi gl oyununu denediysem lisans hatası verio bi çözmü var mı? (açmayı denerken gameloft ekranında sonra kapanıyo)
eğer telefonun rootluysa lucky patcher kullan derim... (lucky patcher ile lisans kontrolünü kapatabilirsin)
ben hep gameloft oyunları lucky patcher sayesinde lisans kontrolü yapmadan oynayabiliyorum...
 
doruk944

doruk944

Üye
rootlu değil rootlamak şart mı garanti dışı kalıyo diye duydum ve forumda Galaxy note 2 için root rehberi var mı?


işletim sistemi 4.1.1
 
aleranol

aleranol

Üye
rootlu değil rootlamak şart mı garanti dışı kalıyo diye duydum ve forumda Galaxy note 2 için root rehberi var mı?


işletim sistemi 4.1.1

Rootlamak sart degil. Bendede not2 var rootlu ve romlu cok deli yani oyle diyim. Xsa developersa gir bak biraz. Turkce root rehberi hazirlarim not2 icin ama ne kimse tesekkur edecek ne de yorum yapacak. Ustelik 1 gunumu alacak. Keske emek bilen bir forumda olsak da saglam birsey yapsam.


- - - Eklendi - - -

Ha linkler de olmus. Uploaded sd dosyasi yok.
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi


Rootlamak sart degil. Bendede not2 var rootlu ve romlu cok deli yani oyle diyim. Xsa developersa gir bak biraz. Turkce root rehberi hazirlarim not2 icin ama ne kimse tesekkur edecek ne de yorum yapacak. Ustelik 1 gunumu alacak. Keske emek bilen bir forumda olsak da saglam birsey yapsam.


- - - Eklendi - - -

Ha linkler de olmus. Uploaded sd dosyasi yok.
PREMİUM LİNK çalışıyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt