Usta indirdim sd sini attım ona rağmen 17mblik bi dosya indirdi sora ekrana dokun dedi dokundum lisans aranıyor dedi kapandı bidaha açılmıyo oyun napmam gereki şimdiye kadar hangi gl oyununu denediysem lisans hatası verio bi çözmü var mı? (açmayı denerken gameloft ekranında sonra kapanıyo)