OttomaN TigeR nsl bilirsiniz:) ?

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Düşündüm düşündüm :hmmm :bilmm Çok sevdiğim bir kardeşim.Hep mutlu sağlıklı ol neşeli ol:bud:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
adam :ok2:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abim benim,forumda ilk ağabeyimdir 701 i patatez ettiğimde iki gün uğraşarak derdime derman oldu hatta o zamanlar Gökşen,diyordum :kıskıs: O günden sonra has abim olmuştur yeri geldiğinde avatarımı yaptı yeri geldi destek oldu uyardı Allah bin kere razı olsun seviyorum seni abi :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ya ben simdi senin gibi bir kardesimi kelimelerle nasil ifade edeyim zor durumda birakiyorsunuz bizi. :D
Şu kardeşim kelimesini benim için kullanman her şeye değer abi... Eyvallah.:sarıl:


- - - Eklendi - - -

tsk için saol abi :tebessüm: yakışıklısın valla Allah belamı versin yakışıklısın abi :D :D
Ver gazı ver gazıı...:D Şaka bir tarafa deme öyle Allah iyiliğini versin inşallah. :)


- - - Eklendi - - -

Herkes tüm güzellikleri yazmış,ben söyleyecek bişiy bulamadım bende kısaca Adamsın diyeyim,ama iyi bir adam
Allah razı olsun abi, adamın hası sensin...:sarıl:


- - - Eklendi - - -

Düşündüm düşündüm :hmmm :bilmm Çok sevdiğim bir kardeşim.Hep mutlu sağlıklı ol neşeli ol:bud:
Allah razı olsun abi ben de seni çok seviyorum inan. Allah cümlemizi sevdiklerimizle birlikte kılsın.


- - - Eklendi - - -

;) Eyvallah kardeşim...;)
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Kötü birinin forumda ne işi var. :D kesin iyi birısindir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
abim benim,forumda ilk ağabeyimdir 701 i patatez ettiğimde iki gün uğraşarak derdime derman oldu hatta o zamanlar Gökşen,diyordum :kıskıs: O günden sonra has abim olmuştur yeri geldiğinde avatarımı yaptı yeri geldi destek oldu uyardı Allah bin kere razı olsun seviyorum seni abi :op:
Allah razı olsun ben de seni kardeşim. Zaten biliyorsun...;)


- - - Eklendi - - -

Kötü birinin forumda ne işi var. :D kesin iyi birısindir :D
Demi ya... Eyvallah sağolasın.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Çok muhabbetim olmasada sevilen birisi olduğundan dolayı sevdiğim bi abimizdir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
asigsasi

asigsasi

Üye
kaliteli insanlar sevilir sayılır kendisi saygıyı hakeden bi arkadaşımız gökcen nasılsın dostum allah hep iyilik versin :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
kaliteli insanlar sevilir sayılır kendisi saygıyı hakeden bi arkadaşımız gökcen nasılsın dostum allah hep iyilik versin :tebessüm:
Allah razı olsun İsa çok şükür iyiyim yaramaz bir durum yok şimdilik. Sorduğun için teşekkürler kardeşim, sen nasılsın?
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
Saol abim

- - - Eklendi - - -

Saol abim
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:10numara:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
O bir osmanlı kaplanı :):):)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
abim benim,forumda ilk ağabeyimdir 701 i patatez ettiğimde iki gün uğraşarak derdime derman oldu hatta o zamanlar Gökşen,diyordum :kıskıs: O günden sonra has abim olmuştur yeri geldiğinde avatarımı yaptı yeri geldi destek oldu uyardı Allah bin kere razı olsun seviyorum seni abi :op:
hatırlarım gökşen deyişini can gülme krizine girmiştim o gün :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
[ENGİN];5445733' Alıntı:
hatırlarım gökşen deyişini can gülme krizine girmiştim o gün :aha:

Abi ama Gökçen ismini hiç duymamıştım ondan şey ettimdi :utandım: :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Symbianize

Symbianize

Üye
İyi bir abimizdir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


Üst Alt