anadolumm
Üye
Wi-Fi İle Yine Bağlanmıyor
Ayarlarım tam olmasına rağmen yine wi-fi ile internete bağlanamıyorum. Telefon modeme bağlanıyor ama internete bağlanmıyor. Bilgisayardan ise aynı modem ile internete bağlanabiliyorum. Bu sorun daha önce de ortaya çıkmıştı, sonra ya kendiliğinden düzeldi ya da ben karıştırırken bir şekilde düzeltmiş oldum. İşte aynı sorun yine ortaya çıktı. Nedeni ne olabilir? İnceleyebilmeniz için resimleri yüklüyorum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

ama modemden kaynaklı çünkü her zaman takıldığımız bir kafe var orda giriyorum
