Wi-Fi İle Yine Bağlanmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
Wi-Fi İle Yine Bağlanmıyor
Ayarlarım tam olmasına rağmen yine wi-fi ile internete bağlanamıyorum. Telefon modeme bağlanıyor ama internete bağlanmıyor. Bilgisayardan ise aynı modem ile internete bağlanabiliyorum. Bu sorun daha önce de ortaya çıkmıştı, sonra ya kendiliğinden düzeldi ya da ben karıştırırken bir şekilde düzeltmiş oldum. İşte aynı sorun yine ortaya çıktı. Nedeni ne olabilir? İnceleyebilmeniz için resimleri yüklüyorum.













 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
erişim noktalarından hangisini kullanıyorsun?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Telefon değilde modem ile alakalı bir sıkıntı olabilir pcden bağlandığında dns veya sınırlı bağlantı yüzünden erişim engeli varmı?
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5439879' Alıntı:
erişim noktalarından hangisini kullanıyorsun?

Genelde Cengiz2 ile bağlanıyorum. Diğer modemlere de bağlandığımda aynı şekilde internete girmiyor

- - - Eklendi - - -

Telefon değilde modem ile alakalı bir sıkıntı olabilir pcden bağlandığında dns veya sınırlı bağlantı yüzünden erişim engeli varmı?

Evet haklı olabilirsiniz. Modemden kaynaklanıyor sanırım Ara sıra pc'de yazardı sınırlı bağlantı diye. Şu an yazmıyor öyle birşey, pc nternete bağlanıyor.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Başka wifide deneyin bakalım olmadı modemi resetleyin.
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
Başka wifide deneyin bakalım olmadı modemi resetleyin.

Şu an yurtta kalıyorum. O yüzden modemlerin hepsi ortak internet kullanıyor sanırım. Başka bi yerde modem bulursam denerim. Sağolun ilgilendiğiniz için. Dediğiniz gibi modemden kaynaklı olabilir. Tam da internet paketimin bitmesine 3 gün kalmış, bi süre paket almayacaktım. Wi-fi ile bağlanacaktım, bu çıktı :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bende yurttayım aynı sorun bendede var bağanıyor ama girmiyor :D ama modemden kaynaklı çünkü her zaman takıldığımız bir kafe var orda giriyorum:)
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
Bende yurttayım aynı sorun bendede var bağanıyor ama girmiyor :D ama modemden kaynaklı çünkü her zaman takıldığımız bir kafe var orda giriyorum:)

ohh sende de aynı sorunun olması beni rahatlattı :D demekki telefondan değil modemden kaynaklanıyor o zaman düzelir yine :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
erişim noktalarının şçerigine baglantı yöneticiden kontrol et çünkü wlan agı da internet olarak görünür.
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5440300' Alıntı:
erişim noktalarının şçerigine baglantı yöneticiden kontrol et çünkü wlan agı da internet olarak görünür.

Durum kapalı diyor. Onunla alakalı bişey olabilir mi?



 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
modemden kaynaklı değil telden kaynaklı wifi dns yani '' modem does not recognize the '' şu hata boşuna modemle uğraşmayın benimde başıma geliyo aydan aya tek yapmam gereken akşam uyumadan teli kapat sabah teli aç 5 dk bekle kafası yerıne gelsin :) wifiyi aç bağlan hemen bağlanırsa olur ama bağlanıyor diyip biraz uzatırsa olmaz wifi algılamaz ama bağlandı der yani teli akşamdan sabaha yada 4 saat gibi kapat bataryayı çıkarma aman ha
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
modemden kaynaklı değil telden kaynaklı wifi dns yani '' modem does not recognize the '' şu hata boşuna modemle uğraşmayın benimde başıma geliyo aydan aya tek yapmam gereken akşam uyumadan teli kapat sabah teli aç 5 dk bekle kafası yerıne gelsin :) wifiyi aç bağlan hemen bağlanırsa olur ama bağlanıyor diyip biraz uzatırsa olmaz wifi algılamaz ama bağlandı der yani teli akşamdan sabaha yada 4 saat gibi kapat bataryayı çıkarma aman ha

aynen senin dediğin gibi oluyo. En son yaklaşık bir ay önce olmuştu. Dün gece çalışıyordu. Öğlen baktım bağlanmıyor nete. Modeme bağlanması da uzun sürüyor dediğin gibi "bağlanıyor" da biraz uzatıyor. Önerin için teşekkür ederim. Gece uyumadan telefonu kapatacam bakalım :)
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
aynen senin dediğin gibi oluyo. En son yaklaşık bir ay önce olmuştu. Dün gece çalışıyordu. Öğlen baktım bağlanmıyor nete. Modeme bağlanması da uzun sürüyor dediğin gibi "bağlanıyor" da biraz uzatıyor. Önerin için teşekkür ederim. Gece uyumadan telefonu kapatacam bakalım :)

haber bekliyom sabaha ;)
 

anadolumm

Üye
    Konu Sahibi
şimdi telefonu kapatacaktım. Kapatmadan son bi kez deniyeyim dedim ve internete bağlandı. Düzeldi yani. :
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Sorun çözüldü :locked:
 

Benzer Konular



Üst Alt