OttomaN TigeR nsl bilirsiniz:) ?

Sponsorlu Bağlantılar



Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Allah korkusu olan babacan bir abimiz :tebessüm: bu arada çokta karizmaymış:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
abiii herşeyi ile mükemmel yardım sever abimm :op:
sevgisinde sınır olmayan abim :ehe
Allah razı olsun diyerek başlıyorum sözüme,
Allah'ın bir lütfudur sevgi karıştırmış özüme,

Allah muhafaza eylesin bizi sınırlı sevgilerden,
Karşılıksız sevmeyi eksiltmesin gönüllerden,

İnsan ayrılmaz Orhan'ım siyah tenli beyaz tenli,
Allah ne güzel yaratmış bizi, hepimizin özü belli,

Dil tasdik eyler dostum, yeter ki doğru ol sen,
Hepimiz Allah kuluyuz ne sen yabancısın nede ben.

Sizleri seviyorum.


- - - Eklendi - - -

Çok yardımsever ve çok dindar birisi olarak biliyorum.tabi yardımseverin başındaki çok bayağı az kalır :tebessüm:
Allah razı olsun kardeşim, sen de ismin kadar güzelsin.:sarıl:


- - - Eklendi - - -

Insanlara olan yaklaşımı o kadar tatlı ve cana yakın ki, onu sevmeyen insanın kesinlikle kendisinde kusur araması gerekir. Hem eğlenceli, hem de muhabbeti güzel bir insandır. Insan diyorum ama melek olmadığına dair hiç bir garanti veremem size :)
Kısacası abilerin abisidir o. Ve onu tanımayanların çok büyük bi kayıp içinde olduklarını söyleyebilirim. Bizim kazancımız ise, tarif edilemez derecededir :sarıl:
Estağfurullah Muhammed.:sarıl: Güzel düşüncelerin için çok çok teşekkürler kardeşim.


- - - Eklendi - - -

Allah korkusu olan babacan bir abimiz :tebessüm: bu arada çokta karizmaymış:ehe
Eyvallah kardeşim, teşekkürler... :tebessüm:


- - - Eklendi - - -


yalnız o topsakal da show must go on gökçen abi :D
Son halimi görmüştün sanırım biraz imaj değişikliği oldu amma tekrar bırakmayı düşünmüyor değilim.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
görmüştüm evet top sakal yakışıyor sana abi :evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
babacan bir abimiz .
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
codblackops2

codblackops2

Üye
adamın dibi,gerçek bir abi,samimi konuşan sıcakkanlı , resimdende görüldüğü üzre cool bi abim :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim kardeşim o senin güzelliğinden kaynaklanıyor.

Abi tşk etmene gerek yok asıl ben tsk ederim bu forumu bana herseyini anlatıgın için :D bide abi sen bu resmin ne yaw valla süper tamam arkadaslar forumun en yakışıklısı gökçen abidir itiraz olmasın :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Emrgncy

Emrgncy

Üye


Abi tşk etmene gerek yok asıl ben tsk ederim bu forumu bana herseyini anlatıgın için :D bide abi sen bu resmin ne yaw valla süper tamam arkadaslar forumun en yakışıklısı gökçen abidir itiraz olmasın :D:D

Var mı itirazı olan? :sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Gökçen abim bu yazın iyi geçmesinde en büyük rolü oynayan sitenin simgesidir abim ve çok süper bir şahsiyeti vardır :) Ben ne kadar anlatsam az şimdi o biliyor onu ne kadar sevdiğimi :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
babacan bir abimiz .

eyvallah kardeşim teşekkür ederim.


- - - Eklendi - - -

adamın dibi,gerçek bir abi,samimi konuşan sıcakkanlı , resimdende görüldüğü üzre cool bi abim :op:

Ömer'im çok sağol, teşekkür ederim güzel yorumun için ama inan bu samimiyetin kaynağı sizlersiniz. :)


- - - Eklendi - - -



Abi tşk etmene gerek yok asıl ben tsk ederim bu forumu bana herseyini anlatıgın için :D bide abi sen bu resmin ne yaw valla süper tamam arkadaslar forumun en yakışıklısı gökçen abidir itiraz olmasın :D:D

Yunus yaptığın çok nazikçe bir davranıştı kardeşim o yüzden teşekkürü hakediyorsun. Yakışıklılık mevzusuna gelirsek ben sondan birinci bile olamam. :)


- - - Eklendi - - -



Var mı itirazı olan? :sopa:

:evet: benim itirazım var refikim :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

Gökçen abim bu yazın iyi geçmesinde en büyük rolü oynayan sitenin simgesidir abim ve çok süper bir şahsiyeti vardır :) Ben ne kadar anlatsam az şimdi o biliyor onu ne kadar sevdiğimi :tebessüm:

Kalp kalbe karşıdır Fatih'im biliyorum elbette. :tebessüm:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Candır o yaa, abim benim :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ya ben simdi senin gibi bir kardesimi kelimelerle nasil ifade edeyim zor durumda birakiyorsunuz bizi. :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
tsk için saol abi :tebessüm: yakışıklısın valla Allah belamı versin yakışıklısın abi :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Herkes tüm güzellikleri yazmış,ben söyleyecek bişiy bulamadım bende kısaca Adamsın diyeyim,ama iyi bir adam
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


Üst Alt