bayram yazıcı
Üye
dead şart değil normal flaşta atabilirsiniz telefon dead olduğunda dead flaş gerekir ama orjinale dönmek için navifirme ihtiyacınız olacak.
sen nasıl yapıyosun tel kapalıykenmi şartmı ovi suite modunda birde dimi hattı çıkarıyimmi sen çıkarıyormusun ve hfza kartını

telefonu yedekledin mi depo hafızayı biçimlendirdin mi? bunları yap temiz bi flaş olsun memnun kal sende