bayram yazıcı
Üye
Pc yok telefona tek çıkar yol flaş
Arkadaşlar başka çarem kalmadı ne yaparsam yapıyım ovi vs. gibi uygulamalar gitti nokıa shop a da dedim yazılımı tekrar yükletmek istiyom die tel c6 01 ama bizim burda servisimiz yok Ankaraya gönderiyoruz oda 2 hafta dio ne yapayım tek çıkar yol hafıza kartına biçim atmak ve tele flaşı basmak ama ne flastan anlıyom ne nede pc m var ne olur yardım moralim bozuk teli kırasım geliyor
.Ama merak etme hata yapsan bile dead flash ile tekrar eski haline getirirler.Yazılımdan yana sıkıntı olmaz.O navifirmden dosya indirip + flashı atmak en fazla 30 dk alır.Resimli anlatımlar ve navifirm kullanma var.Buyur link 
