Pc yok telefona tek çıkar yol flaş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
    Konu Sahibi
Pc yok telefona tek çıkar yol flaş
Arkadaşlar başka çarem kalmadı ne yaparsam yapıyım ovi vs. gibi uygulamalar gitti nokıa shop a da dedim yazılımı tekrar yükletmek istiyom die tel c6 01 ama bizim burda servisimiz yok Ankaraya gönderiyoruz oda 2 hafta dio ne yapayım tek çıkar yol hafıza kartına biçim atmak ve tele flaşı basmak ama ne flastan anlıyom ne nede pc m var ne olur yardım moralim bozuk teli kırasım geliyor
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
ben sorunu anlayamadım cihazda arızami var yoksa telefona Ovi mi yüklemek istiyorsun?
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Forumda flash anlatımı resimli bir şekilde mevcut.Bu kadar dert etme.Basit işler.Konu açsan biri gelir teamden bile flashı atar.Resimli anlatımlardan arkadaşının,akrabanın vs pclerinden veya internet kafeden bile halledersin.
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
    Konu Sahibi
ovi yüklü gözüküyor ya kısacası ovi music maps f secure video foto düzenleyici ve daha fazlası simgesi gelmiyor ovi yüklü mesela webe girip store.ovi.mobi yazıp oviye girmeye çalısiYom olmuyor öle kalıyor 5 tane farklı sürümlerde ovi yükledim ama yok yok yani anlayacağın flaş (flaş kaç dk indirip yüklüyor yokkk yada ben yapamam) ne yapıyım
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
ovi yüklü gözüküyor ya kısacası ovi music maps f secure video foto düzenleyici ve daha fazlası simgesi gelmiyor ovi yüklü mesela webe girip store.ovi.mobi yazıp oviye girmeye çalısiYom olmuyor öle kalıyor 5 tane farklı sürümlerde ovi yükledim ama yok yok yani anlayacağın flaş (flaş kaç dk indirip yüklüyor yokkk yada ben yapamam) ne yapıyım

Telefonumu ilk aldığımda,ilk flasha bende çok korkmuştum :).Ama merak etme hata yapsan bile dead flash ile tekrar eski haline getirirler.Yazılımdan yana sıkıntı olmaz.O navifirmden dosya indirip + flashı atmak en fazla 30 dk alır.Resimli anlatımlar ve navifirm kullanma var.Buyur link http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...im-rm-718-uzerinden-anlatilmistir-703180.html
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Telefonumu ilk aldığımda,ilk flasha bende çok korkmuştum :).Ama merak etme hata yapsan bile dead flash ile tekrar eski haline getirirler.Yazılımdan yana sıkıntı olmaz.O navifirmden dosya indirip + flashı atmak en fazla 30 dk alır.Resimli anlatımlar ve navifirm kullanma var.Buyur link http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...im-rm-718-uzerinden-anlatilmistir-703180.html

arkadaş pc yok demiş nasıl flash atacak tele başka bir çözüm bulmak lazım
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
    Konu Sahibi
normalde kac mb harcar belle yükler gibımi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
SymbianHacker arkadaş bu dosyaları paylaşmıştı bulamadım linki
 

bolamanle

Üye
Hard format
 
ANIL

ANIL

Admin
10 kere attım fayda yok sanki flaş at bana diyor yaa kaç mb yazlm indiriyor navirmde birde proları indirecem

Orjinal atma cfw at derim. Boyutu daha az olur. Phoenix programını indireceksin birde o kadar. Program 100mb+200mb cfw 300mb tamamdır :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt