Niye Masaüstü Laptop Olmuyormu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
Niye Masaüstü Laptop Olmuyormu?


Bugün Dikkatimi Çekti :hmmm
 


Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Evet .? :]
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Yakında tablet pc'de çıkar
 
paradox07

paradox07

Üye
Benim tahminimce önceleri laptop diye bi kavram olmadığı için yani ilk önce masaüstü pcler olduğu için görünüm türü masaüstü-mobil diye ayrılmış.ayrıca masaüstü ve laptop aynı işletim sistemleriyle çalıştığı için ayrım yapmaya gerek yok diye düşünüyorum :)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Bazı yerlerde bilgisayar görünümü olarakta geçiyor
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
mobil sürüm dışına çık :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
396
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
370


Üst Alt